c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی-کانون تربیت اسلامی استان گلستان از تشکلهای اصولگرا در بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداهای اصولگرای استان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، کانون تربیت اسلامی استان گلستان از تشکلهای اصولگرا در بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداهای اصولگرای استان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی
مردم شریف استان گلستان با سلام و احترام
ضمن قدردانی از همه شما مردم فهیم و همیشه در صحنه استان گلستان که همانند سایر مردم ایران عزیز با مشارکت ۸۱% خود در مرحله نخست انتخابات ،برگ زرینی بر افتخارات خود در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی ثبت نموده و رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص دادید، کانون تربیت اسلامی استان گلستان حمایت خود را از کاندیداهای پاک دست،انقلابی و دلسوز راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آقایان دکتر سید علی طاهری از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا و رحمت الله جلالی از حوزه انتخابیه کردکودی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان و سید نجیب حسینی از حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه اعلام می دارد.
انتظار از مردم شریف و عزیز استان است که همچون گذشته در پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده و همتی استوار در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دهم اردیبهشت حماسه ماندگاری دیگر خلق نمایند.

کانون تربیت اسلامی استان گلستان

گفتنی است انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در سه حوزه انتخابیه و برای انتخاب ۴ نماینده دیگر ادامه خواهد داشت و در هر سه حوزه انتخابیه رقابت شدیدی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان در جریان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر