c_300_250_16777215_10_images_IMG_20160422_172009.jpg

ترکمن سسی-سفر اخیر دکتر محمد رضا عارف در اولین روز شروع تبلیغات اگرچه با استقبال خوب مردم مواجه شد ولی عملکرد ایشان به دلیل حمایت گزینشی از کاندیداهای ترکمن منطقه انتقادهای را نیز به همراه داشت.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ارکین نیوز،دلنوشته زیر در اولین روز حضور عارف در منطقه،در گروه های تلگرامی منطقه بازتاب گسترده ای داشت:

جناب آقای دکتر عارف

دیدگاه حضرتعالی در جرگه سیاست مورد احترام، وممنونتیم از ادای احترام به شهید دکتر عظیم گل و خوشحالیم که صحرا در غرب گلستان مهمانوازیش را به شما به نمایش گذاشت. وتشکر می کنیم از اینکه از دکتر نور قلی پور حمایت کردید.

اما جناب عارف نیک این را نیز بدان صحرا فقط غرب گلستان نیست.شاید برای شما مطامع سیاسی تان مهم باشد اما در خطه صحرا هنوز شهرستانهای وجود دارند که در طول ۴۰ ساله انقلاب در حسرت نمایندگی مجلس بودند که دیروز با حمایت از دو گرگانی دست رد برسینه کاندید شهرستان آق قلایی برادر بزرگوارمان آقای مهندس امانزاده زدید.وهیچ صحبتی هم از کاندید مظلوم مراوه تپه ننمودید.

جناب آقای عارف:نیک بدان برای اقوام خصوصا برای صحرای گلستان فقط دو شانس برای تصاحب مسولیت از قبل انتخابات وجود دارد تا گرد و غبار محرومیت را از چهره خود بزداید یکی انتخابات شوراهای شهرو روستا و دیگری هم انتخابات مجلس.

امروز برای صحرا فقط و فقط دکتر نور قلی پور مهم نیست مهندس امانزاده و شهرام غراوی هم مهم است وهیچ عقل سلیمی در صحرا قبول نمی کند که حضرتعالی در این جا با نگاه حزبی دست یکی را بلند و دو عزیز دیگر رادر میان تشنگان قدرت تنها بگذارید.

کاش نگاه حزبی تان این اجازه را داشت که از کل صحرا حمایت می کردید زیرا صحرا ۹۰ درصد به دولت تدبیر رای دادند.
بنابراین آقای دکتر عارف من به تو کف نمی زنم.

دیدگاه‌ها  

+3 #1 بیطرف 1395-02-03 19:49
دوست عزیز اقای عارف برای حمایت از کاندیداهای هم عقیده و هم خط خود و برای حمایت از کاندیداهایی که حمایت خود را از دولت تدبیر و امید اعلام کردهاند به استان امده نه برای حمایت از قومیت ترکمن . و توقع حمایت از قومیت خاص از کسی که برای حل مشکل کل کشور امده انتظاری غیر منطقی است. همانطور که اخیرا وزیر سابق برای حمایت از کاندیداهای اصولگرا به منطقه امد..
در ضمن اگر کاندیدای ترکمن اصلاح طلب شما هم به این مرحله میامد صد در صد مورد حمایت قرار می گرفت.
به امید پیروزی لیست امید در سراسر کشور.
نقل قول کردن
+4 #2 ترکمن 1395-02-03 20:00
دوست عزیز مرد اول اصلاحات برای حمایت از کاندیداهای اصلاحات امد نه حمایت از ترکمنها. باز اصلاحات دمشون گرم که تو لیستشون کاندیداهای ترکمنو قرار میدن .
نقل قول کردن
+4 #3 متحیر 1395-02-03 22:20
ببخشید، دکتر عارف اصلاح طلب هستند و این رو همیشه صراحتا اعلام می کنند بنابراین طبیعیه که از لیست اصلاح طلبان حمایت کنند. درسته که ما ترکمن ها برامون جناح سیاسی مهم نیست و دوست داریم یکی ازبین خودمون به عنوان نماینده ترکمن صحرا در بهارستان حضور پیدا کنه، اما در عرصه کلان سیاسی توقع بیجائیه که بخواهیم سیاسیون قومیتی به مسئله نگاه کنند.
در نهایت آرزو می کنم آق قلایی های عزیز هم به این رویای چندین ساله شون برسند و مهندس امان زاده نماینده شایسته ای نه تنها برای اق قلا که کل ترکمن صحرا باشند و همین طور آرزوی موفقیت می کنم برای دکتر نورقلی پور و مهندس غراوی.
نقل قول کردن
+5 #4 ندیمی 1395-02-03 22:30
تناقض در نوشته های نویسنده بیداد می کند..... کمی آگاه تر بنویسید.....
نقل قول کردن
0 #5 همشهری 1395-02-05 14:40
[quote name="بیطرف"]دوست عزیز اقای عارف برای حمایت از کاندیداهای هم عقیده و هم خط خود و برای حمایت از کاندیداهایی که حمایت خود را از دولت تدبیر و امید اعلام کردهاند به استان امده نه برای حمایت از قومیت ترکمن .

پس اینقدر در تبلیغات خود برای جمع کردن رای از مردم پاک دل صحرا، از واژه ی « تورکمن تورکمن »استفاده نفرمایید.
تورکمن خدمت می خواهد تا غبار محرومیت از چهره زنگار گرفته اش زدوده شود، نه آدم حزبی و جناحی و خطی و مدیون به این دسته و آن دسته.
پس از این به بعد در جذب آرا برای کاندیدی خاص، از واژه ی مقدس « تورکمن» برای مطامع حزبی و سیاسی استفاده نفرمایید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر