c_300_250_16777215_10_images_2015_139401291055503275118244.jpg

ترکمن سسی-مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان گفت: در یک مورد درگیری مسلحانه بین شکارچیان غیرمجاز و محیط‌بانان پارک ملی گلستان، لاشه دو رأس قوچ اوریال کشف شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از نیلکوه،یحیی مرادی گفت:مأمورین یگان حفاظت محیط‌بانی‌های «لهندر» و «سولگرد» پارک ملی گلستان حین گشت و کنترل در منطقه «نکارمندی» با چهار شکارچی غیرمجاز روبرو شدند.

وی افزود:محیط‌بانان طی عملیاتی قصد دستگیری این چهار شکارچی که سه نفر از آنان مسلح بده و درحال خروج از پارک ملی بودند برآمده که متخلفان مبادرت به تیراندازی به‌سوی محیط‌بانان کردند.

مرادی تصریح کرد:محیط‌بانان نیز در این درگیری به دفاع از خود برآمده و درنهایت شکارچیان غیرمجاز با بجا گذاشتن یک قبضه سلاح شکاری تک لول قاچاق، لاشه دو رأس قوچ اوریال، دو عدد فشنگ و یک عدد کوله‌پشتی از منطقه متواری شدند.

به گفته مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان در این درگیری هیچ‌گونه آسیبی به محیط‌بانان وارد نشد و تلاش برای شناسایی و دستگیری شکارچیان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 اسی 1395-02-11 12:25
ازجون این مردم چه میخواهید بدبخت ها چه بخورند حتی اجازه نمیدهید حیوانات و پرنده شکار کند . بدبخت ها پول که ندارند بروند غذا تهیه کنند لااقل بگذارید از طبیعت خدادادی استفاده شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر