c_300_250_16777215_10_images_2015_01097743.jpg

ترکمن سسی-شاگردان قربان بردیف تنها دو امتیاز برای ثبت عنوانی ماندگار کم آوردند و در نهایت به مقام نایب قهرمانی لیگ روسیه رسیدند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،روستوفی ها که از میانه های فصل گذشته و با اضافه کردن قربان بردیف به نیمکت خود راه صعود را در پیش گرفتند و توانستند خود را به عنوان یکی از مدعیان مطرح کنند در رقابت های لیگ فعلی این کشور به همراه ستاره ایرانی خود تا لحظات آخر آخرین دیدار به دنبال قهرمانی بودند اما در نهایت موفق نشدند به این رتبه دست پیدا کنند و قافیه قهرمانی را به زسکا مسکو واگذار کردند.

 

روستوفی ها که در آخرین بازی به مصاف ترک گروژنی رفتند در نهایت به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند اما با توجه به پیروزی یک بر صفر زسکا مسکو در بازی امروز، شاگردان بردیف پشت سر این تیم 65 امتیازی ماندند و با 63 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

 

سردار آزمون نیز در دیدار پایانی روستوف 69 دقیقه در میدان حاضر بود. این در حالیست که سعید عزت الهی بازی آخر تیمش را از روی نیمکت ذخیره ها به نظاره نشست.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 saeed 1395-03-01 21:10
ایبی یوخ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر