c_300_250_16777215_10_images_13950302000343_PhotoA.jpg

ترکمن سسی-رئیس اداره آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: روحانیون اهل سنت گلستان در آزمون‎های تعیین سطح کشور حائز رتبه اول شدند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،سید قربان حسینی اظهار کرد: بر اساس گزارش دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل ‌سنت استان‎های گلستان و گیلان، 61.5 درصد از کل پذیرفته‎شدگان آزمون تعیین سطح کشور از روحانیون اهل سنت استان گلستان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: موفقیت درخشان داوطلبان آزمون‎های سطح استان گلستان در آزمون اسفند 1394 و کسب رتبه نخست کشوری نشان از تلاش ارزشمند داوطلبان و ارتقای توان مدارس علوم دینی در اجرای برنامه‎های آموزشی و پژوهشی است.

 

حسینی تصریح کرد: پذیرفته‎شدگان مرحله اول باید در دوره‎های تکمیلی و امتحانات مربوطه شرکت کنند و با توجه به تعداد قبولی‎ها و برای رفاه حال  پذیرفته‎شدگان، دوره تکمیلی حضوری از اول شهریور ماه 1395 در استان برگزار می‎شود که اطلاع‎رسانی انجام خواهد شد.

 

وی یادآور شد: برگزاری آزمون‎های تعیین سطح ویژه روحانیون اهل سنت فرصت خوبی برای آنان است تا با شرکت در آن  از فرصت تطبیق تحصیلات حوزوی با مدارج دانشگاهی استفاده کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اذعان کرد: پذیرفته‎‎شدگان  پس از گذراندن دوره‎های تکمیلی موفق به اخذ مدرک تحصیلی سطح یک، سطح دو و سطح سه می‎شوند.

 

حسینی ادامه داد: مدرک سطح یک معادل فوق دیپلم، مدرک سطح دو معادل لیسانس و مدرک سطح سه معادل فوق لیسانس می‎باشد و دارندگان مدارک یاد شده می‎توانند از مزایای استخدامی و تحصیلی آن بهره‎مند شوند.

 

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از سال 1367، به منظور ارائه خدمات و تأمین نیازهای فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آموزشی جامعه اهل سنت در استان‎های گلستان و گیلان و ارتقای جایگاه آن در دو استان توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه دراستان‎های گلستان و گیلان، با مرکزیت دفتر در شهرستان گرگان و دو شعبه واقع در گنبد و گیلان راه‎اندازی شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر