c_300_250_16777215_10_images_07b1cbb6-dae4-44f3-9c4a-3124341d56e5.jpg

ترکمن سسی-مرد سياهپوش زوج سرايداري را که اهل روستای «قلعه قافه» شهرستان مینودشت بودند در شمال تهران هدف گلوله قرار داد و از محل گريخت. در اين حادثه كه نيمه شب دوشنبه اتفاق افتاد، زن جوان با اصابت چهار گلوله كشته و شوهرش با يك گلوله زخمي شد.

 

 به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،ساعت 2 بامداد دوشنبه ساكنان كوچه بهروز در خيابان خيام حوالي خيابان وليعصر بالا‌تر از پل پارك وي با شنيدن صداي شليك چند گلوله از خانه‌هايشان خارج شدند. آن ها داخل كوچه مرد سياهپوشي را ديدند كه به طرف خيابان وليعصر در حال فرار بود. كمي آن طرف‌تر هم با پيكرهاي خونين زن و مرد جواني مقابل ساختماني دو طبقه كه متعلق به شركتي بازرگاني بود، روبه‌رو شدند و پليس را از ماجرا باخبر كردند. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 101 تجريش در محل حاضر شدند.

 

بررسي‌هاي اوليه نشان داد ،زن جوان با اصابت چهار تير به كام مرگ رفته است، اما شوهر وي با يك تير زخمي شده است. مأموران پليس همزمان با انتقال پيكر خونين مرد جوان به بيمارستان، موضوع تيراندازي مرگبار را به قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل خبر دادند. دقايقي پس از اعلام اين خبر، بازپرس همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداخت. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول و شوهرش سرايدار شركت بازرگاني هستند كه ساعت 2 بامداد جلوي در شركت به طرز مرموزي هدف شليك گلوله‌هاي مرد ناشناس قرار گرفتند. پزشكي قانوني در محل حادثه علت مرگ زن جوان را اصابت چهار گلوله به بالا تنه وي اعلام كرد.

 

يكي از همسايه‌ها گفت: در خانه‌ام خواب بودم كه ناگهان صداي شليك تيري به گوشم رسيد و از خواب بيدار شدم. هنوز ثانيه‌هايي نگذشته بودم كه صداي شليك چند تير ديگر از داخل كوچه شنيده شد.

 

بلافاصله به داخل كوچه رفتم، مشاهده كردم مرد سياهپوشي در حالي كه اسلحه كمري در دست داشت، به سرعت به طرف خيابان وليعصر در حال فرار است. در حالي كه شوكه شده بودم، همسايه‌هاي ديگر هم به داخل كوچه آمدند كه جلوي در شركت بازرگاني با جسد خونين زن و مرد جواني روبه‌رو شديم كه با شليك گلوله به شدت زخمي شده بودند. سپس موضوع را به اداره پليس خبر دادم و يكي از همسايه‌ها هم با اورژانس تماس گرفت.

 

مدير شركت هم در تحقيقات گفت: حدود چهار ماه قبل، اين زن و شوهر جوان شهرستاني _ مینودشتی _ را به عنوان سرايدار ساختمان شركت استخدام كردم. آن ها هر شب در ساختمان بودند و تا كنون هيچ مشكلي پيش نيامده بود. وي در ادامه گفت: تا جايي كه من اطلاع دارم زن و شوهر جوان با كسي اختلاف نداشتند و نمي‌دانم چرا اين اتفاق مرگبار رخ داد.

 

مرد زخمي هم كه به سختي حرف مي‌زد، قبل از رفتن به اتاق عمل گفت: چند ماه قبل براي كار با همسرم به تهران آمدم. پس از مدتي در اين شركت به عنوان سرايدار استخدام شديم. شب حادثه خانه يكي از دوستانم براي شام دعوت بوديم. تا نيمه‌هاي شب من و همسرم آنجا بوديم تا اينكه تصميم گرفتيم براي خواب به محل زندگي‌مان بيايم. وقتي وارد كوچه شديم متوجه مرد سياهپوشي شدم كه در تاريكي شب، گوشه‌اي كمين كرده بود. من و همسرم به سرعت به طرف در شركت رفتيم كه ناگهان مرد سياهپوش كه نقاب بر صورت داشت، به طرف ما شليك كرد. او چند تير به همسرم زد و او را غرق در خون نقش بر زمين كرد. پس از اين،‌ به طرف مرد سياهپوش ناشناس حمله كردم كه به طرف من شليك و گلوله‌اي به پهلويم اصابت كرد. من به شدت زخمي شدم و توان حركت نداشتم و مرد تيرانداز هم به سرعت به طرف خيابان وليعصر فرار كرد. پس از اين با داد و فرياد از همسايه‌ها درخواست كمك كردم كه همسايه‌ها موضوع را به پليس اطلاع دادند.

 

همچنين در تحقيقات ميداني مشخص شد در اين حادثه مرد تيرانداز پنج گلوله به سوي زن و شوهر جوان شليك كرده است.

 

همزمان با ادامه تحقيقات براي شناسايي قاتل ناشناس، جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور قاضي منافي آذر به پزشكي قانوني فرستاده شد.

منبع:روزنامه جوان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر