c_300_250_16777215_10_images_13950418000073_PhotoL.jpg

ترکمن سسی-ماموران انتظامی شهرستان بندرگز جسد یک مرد 40 ساله را که مدت زیادی از زمان مرگش گذشته و پوسیده شده بود را کشف کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس، ظهر روز گذشته در یکی از زمین‌های کشاورزی در بخش نوکنده شهرستان بندرگز، صاحب زمین جسد مردی 40 ساله که به حالت پوسیده شده بود را مشاهده کرد.

 

پس از تماس تلفنی صاحب زمین با تلفن 110، ماموران انتظامی شهرستان بندرگز به محل کشف جسد اعزام شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

مستندات و تصاویر در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس نشان می‌دهد این جسد دارای شلوار لی آبی رنگ و تی‌شرت خاکستری به صورت دراز کشیده در کنار زمین کشاورزی است و وضعیت نامناسب این جسد نشان از گذشت زمان بسیار زیاد از روز مرگ است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات این پرونده اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد دو هفته از زمان مرگ گذشته است.

 

علی‌اکبر خرمی تاکید کرد: این جسد شناسایی شده و خانواده وی دو هفته پیش مفقودی وی را به پلیس گزارش کردند؛ وی ساکن گلوگاه و دارای 40 سال سن است.

 

وی اضافه کرد: تلفن همراه و مدارک این فرد در کنار جسد کشف شد و بررسی پیامک‌ها و سوابق موجود در پلیس گلوگاه، کشف مستندات و اجسام اطراف جسد، احتمال خودکشی را بیشتر می‌کند اما باید منتظر نظریه پزشکی قانونی باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دو هفته پیش جسد یک مرد و یک زن به حالت پوسیده و فاقد مدارک شناسایی در شهرستان کردکوی یکی از شهرهای همسایه شهرستان بندرگز کشف شد که هنوز هویت این اجساد نیز شناسایی نشده است.

 

به گفته پلیس، هنوز هیچگونه مفقودی که با مشخصات این اجساد نزدیک باشد به پلیس گزارش نشده و تلاش بر شناسایی هویت اجساد و کشف حقیقت ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر