c_300_250_16777215_10_images_2150236.jpg

ترکمن سسی-خیر اهل سنت شهرستان گنبد کاووس که یکی از پیشگامان فعالیت خیر در سطح کشور است طی حکمی به عنوان مشاور عالی جمعیت هلال احمرگلستان انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،طی حکمی از سوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، آنه محمد آق پور قابوس به عنوان مشاور عالی در زمینه فعالیتهای داوطلبی در شرق استان گلستان منصوب شد.

 

 آنه محمد آق پور از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس، معاون خیرین مدرسه ساز، عضو خیرین سلامت و ... است که علاوه بر فعالیت‌های خیرخواهانه در استان گلستان در استان‌هاو شهرهای دیگر چون بم و ورزقان در آذربایجان نیز کارهای خیر مانند احداث مدرسه را در کارنامه خود دارد.

 

این خیر اهل سنت گنبدکاووسی قریب به ۱۰ سال است که در امور و فعالیت‌های خیر خواهانه شرکت دارد. وی در حوضه سلامت، سه خانه بهداشت را در روستاهای محروم شهرستان گنبد کاووس ساخته و همچنین زمین بیمارستان پیامبر اعظم (ص) را برای ساخت این بیمارستان اهدا کرده است.

 

خیر اهل سنت شهرستان گنبد کاووس، پیشقدم در فعالیت خیر در سطح کشور

 

یکی از فعالیت‌های مهم این خیر گنبدی در حال حاضر ساخت مدرسه هلال کشور است. این مدرسه در روستای «قولجه تپه» شهرستان گنبد کاووس واقع شده که با این کار نام استان گلستان و شهرستان گنبد کاووس را در سطح کشور به عنوان استان پیش قدم مطرح کرده و  به عنوان اولین مدرسه هلال کشور به ثبت رسیده است.

 

عملیات ساخت این مدرسه دو کلاسه از سال ۹۲ آغاز شده و در اوایل سال تحصیلی جدید (۹۵-۹۶) با هزینه ۹۷۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید و به نام پدر مرحوم «نوروز محمد آق پور» نامگذاری شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر