c_300_250_16777215_10_images_01042641.jpg

ترکمن سسی-ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی ایران ضمن انتقاد از مسئولان ورزش شهرستان گنبدکاووس گفت: برای انجام هر تمرین باید سه ساعت در راه باشیم که واقعاً دشوار است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،بهمن سالمی با گلایه از نبود زمین تمرین در شهرستان محل سکونت خود بیان کرد: دو سه سال است که به مسئولان اعلام می کنیم شهرستان گنبد فاقد زمین ساحلی مناسب است و من و هم تیمی ام بدون تمرین در شهر خود عازم مسابقات می شویم.

 

سالمی افزود: معمولاً یک هفته قبل از مسابقات مهم برای تمرین به شهرستان آق قلا می رویم و سه ساعت در راه هستیم که زمان و توان زیادی از ما گرفته می شود.

 

وی تصریح کرد: به عنوان یک ملی پوش و شاید تنها ورزشکاری که دوبار در مقابل رژیم صهیونیستی بازی نکردم از مسئولان ورزش شهرستان گنبد انتظار حمایت حداقلی دارم اما تاکنون حتی یک مسئول ورزش شهرستان پس از بازگشت از مسابقات برون مرزی به استقبالم نیامده است.

 

وی به جایگاه والیبال ساحلی گلستان اشاره کرد و گفت: والیبال ساحلی استان گلستان ظرفیت بالایی دارد و در مسابقات اخیر که در شهرستان نور برگزار شد پنج بازیکن گلستانی در جمع تیم های برتر قرار داشتند که امیدوارکننده است و مسئولان باید برای حفظ جایگاه فعلی تلاش کنند.

 

این ملی پوش گلستانی خاطرنشان کرد: آقای کیودای (لوسیانو باربوسا) اخیراً در سفری که به شهرستان آق قلا داشت به اینکه گلستان معدن والیبال ساحلی ایران است پی برد و ابراز امیدواری کرد بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه شود.

 

سالمی در مورد مربی برزیلی تیم ملی اظهار کرد: کیودای مربی بزرگی است و من از کار با وی لذت می برم و از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفت بار فنی من افزایش پیدا کرد.

 

وی اظهار امیدواری کرد: وی مربی احساساتی و خونگرمی است و امیدوارم سال های زیادی در والیبال ساحلی ایران باقی بماند.

 

وی از در پیش بودن مسابقات والیبال ساحلی کشور خبر داد و بیان کرد: بیست و سوم مردادماه سومین دوره مسابقات آزاد کشور به میزبانی بجنورد برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر