c_300_250_16777215_10_images_60854.jpg

ترکمن سسی- مراسم افتتاح دفتر نماینده اول گرگان در مجلس دهم ظهر امروز در خیابان امام رضا (ع) گرگان برگزار شد.

 به گزارش ترکمن سسی به نقل از گلستان ما؛ پس ازگذشت دوماه از شروع به کار دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 10 مرداد دفتر ارتباط مردمی نبی هزارجریبی نماینده گرگان وآق قلا در خیابان امام رضا(علیه السلام) شروع به کار کرد.
درابتدای این مراسم جعفری مسئول دفتر آیت الله نورمفیدی گفت: استان ما دچار یک عقب ماندگی گسترده ای شده بود و در دولت گذشته شرایط استان گلستان اصلا خوب نبود و وزیران نیز نگاهی به استان نداشته اند ومردم استان به این نتیجه رسیدند که تغییرات گسترده در استان را از دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی شروع کنند.
وی افزود: درحال حاضر بهانه ای برای پیش نبردن کارها وجود ندارد و امیدواریم درایت حاج غلامعلی هزارجریبی دوباره تکرار شود و نبی هزارجریبی آن کار نیمه تمام را تمام نماید.
نبی هزارجریبی در مراسم افتتاح دفترارتباط مردمی خود گفت: بدون شک در حین انتخابات خاطرات مجلس ششم تکرار شد و هدف بنده برافراشته کردن پرچم شهدای یاک 40استان گستان بود و در این چند ماهه آغاز کار مجلس همیشه سعی کرده بودم به سمت مردم حرکت نمایم.
نماینده مردم گرگان وآق قلا درخصوص طرح یک فوریتی مناطق آزاد اظهار داشت: انجام این کار بسیار سخت بود زیرا برخی نمایندگان در میان راه به دنبال کارشکنی بودند اما به هر نحوی بود توانسته ایم رای های لازم را جمع آوری نماییم و در حال حاضر این طرح درکمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است.
هزارجریبی اذعان داشت: خوشبختانه با حضور دکتر جلالی و مازنی نمایندگان مردم تهران در دهمین دوره ی مجلس نمی توان تعداد نمایندگان استان را هفت نفر دانست و به نظر بنده با حضور این افراد تعداد نمایندگان استان نه نفر است.
در پایان جلسه نیز مهدی ساوری یار دیرینه شهید غلامعلی هزارجریبی به عنوان مسئول دفتر ارتباط مردمی نبی هزارجریبی به مدت یک سال حکم خود را از نبی هزارجریبی دریافت کرد.
گفتنی است دفتر ارتباط مردمی نبی هزارجریبی در فلکه سرخواجه خیابان امام رضا ابتدای کوچه ی هشتم روبه روی کلانتری یازدهم واقع شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر