c_300_250_16777215_10_images_011111111111111112.jpg

ترکمن سسی-محمد رضا عارف اصلاح طلبی است که در میان فعالان سیاسی و اجتماعی ترکمن صحرا دوستداران زیادی دارد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،در نشست سه نماینده ی ترکمن مجلس شورای اسلامی دهم با اصلاح طلبان و یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس یکی از نمایندگان سخن جالب و به دور از انتظاری به زبان آورد.

 

این نماینده ی ترکمن با بیان اینکه استاندار گلستان موافق پروژه های محلی است از مخالفت محمد رضا عارف با منطقه ی آزاد تجاری اینچه برون خبر داد.

 

طبق تحقیقات تنی چند از فعالان ترکمن این خبر رنگ و بوی واقعیت دارد و عارف اصلاح طلب مخالف منطقه ی آزاد تجاری اینچه برون است،منطقه آزادی که سالهاست آرزوی قلبی مردم گلستان و ترکمن صحرا است.

 

 

با این عمل عارف بار دیگر ثابت شد که احزاب کشور به دنبال استفاده ی ابزاری از قومیت ها برای رسیدن به اهداف خویش هستند و باید گفت مدعیان اصلاح طلبی در ترکمن صحرا که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم سنگ برخی جناح ها و حزب ها را به سینه می زدند و آرزو می کردند تا برخی افراد ریاست مجلس را به دست بیاورند در واقعیت امر بازیچه ای بیش نیستند،این حضار سیاست زده علیرغم ادعای خویش هنوز دوست و دشمن خویش را به خوبی نشناخته اند.

 

عارف پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته در تالار بابایی گنبدکاووس سخنان آرمان گرایانه ای به زبان راند و فعالان سیاسی و اجتماعی ترکمن صحرا را در گرمای خاصی فرو برد و تشویق های زیادی نثار وی شد.

 

 

عارف کسی است که برای ریزش آرای ترکمنها پای صندوق های اصلاح طلبان به میان ترکمنها آمد و با استقبال خوب محصلین و دانشگاهیان ترکمن مواجه شد،استقبالی که پای صندوق های رای مشهود بود.

 

عارف همان کسی است که برخی از مدعیان اصلاح طلبی منطقه از وی نمادی ساخته بودند که افکار وی همسو با خواسته ها و دغدغه های ترکمن ها است.

 

عارف یکی از چهره های شاخص اصلاحات در کشور محسوب می شود،چهره ای که باید همسو با مطالبات اقوام باشد حال با بزرگترین آرزوی گلستانی ها مخالف است،همه می دانیم عارف با کناره گیری در انتخابات گذشته به نفع روحانی به خوبی نشان داد به کار تشکیلاتی و تیمی اعتقاد دارد،امیدواریم مخالفت وی با منطقه ی آزاد تجاری اینچه برون نیز حاصل جلسات وی با همفکران سیاسی خویش نباشد.

 

شاید بزرگترین ادای دین عارف به ترکمنهای اصلاح طلب همراهی با ایده های نمایندگان ترکمن بود که عملا شاهد هستیم سنگ اندازی ها از سوی کسانی است که نمک خوردند و نمکدان شکستند.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 امید 1395-05-16 09:17
تغییر استاندار درشرایط فعلی ک همدلی و تعاملات خوبی با نمایندگان استان در حال شکل گیریست و میتوان از قابلیت های استاندار درجهت بهبود شرایط کنونی بهره برد به صلاح نیست، بقول دکترظریف که در وسط مذاکرات برای جلوگیری از دبه، به انگلیسی تویت کرد که نمی توان وسط راه اسب ها را عوض کرد، دقیقا همین اصطلاح قدیمی انگلیسی برای استاندار فعلی ماهم صدق میکند
اما درخصوص مخالفت اقای عارف با طرح اینچه برون تنها این رو میشه برداشت کرد ک ایشون با این حرفشون به خواست مردم استان و مخصوصا مردم ترکمن صحرا که برای ایشون سنگ تمام گذاشتند بی اعتنایی کرده است، و این بی توجهی و بدتر از اون مخالفت با خواست مردم استان و منطقه در خصوص منطقه ازاد اینچه برون موجب ریزش شدید محبوبیت ایشان را خواهد شد و شدیدا دراینده ای نزدیک پشیمان خواهند گشت
نقل قول کردن
-1 #2 فرشاد 1395-05-16 19:25
آقایون اشتباه نکنید . آقای عارف با افزایش بدون برنامه مناطق آزادمخالفت کرده نه فقط اینچه برون . پس بایک خبرنه چندان معتبرموضع گیری نکنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر