c_300_250_16777215_10_images_60908.jpg

ترکمن سسی -ساکنین محله ای ازشمال بندرترکمن ،مسیر محل شنای بندرترکمن از شهرداری و فرمانداری و مسولین ذیربط خواستار رسیدگی به مشکلات برق و گاز محله خود هستند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ساکنین مسیر محل شنای بندرترکمن (همسایه های سنگ فروشی کاکا میرابی درمسیر محل شنا)  طی درخواستی که به پایگاه خبری ترکمن سسی رسیده خواستار انعکاس مشکل محله شان در سایت شدند و امید دارند تا از این طریق مشکلاتشان به گوش مسئولین برسد .
ساکنین این منطقه ازشمال بندرترکمن ازنداشتن تیر برق و وفقدان خدمات گاز رنج میکشند. ساکنین این منطقه عمدتا از اقشار کم درآمد و کارگر جامعه هستند و از مسئولین بندرترکمن خواسته ای جز پیگیری تیربرق و گاز را ندارند.طبق گفته های ساکنین, چندین بار درخواست کاشت تیر برق و گاز را به شهرداری و فرمانداری ارایه داده اند ولی هنوز جواب قانع کننده ای دریافت نکرده اند.
ازمسولین پر تلاش شهر بندرترکمن انتظار است در زمینه رفاه و آسایش شهروندان و توزیع عادلانه خدمات شهری-اجتماعی اهتمام بیشتری داشته و در این مورد خاص به مشکلات این محله رسیدگی و خدمات رسانی فرمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر