c_300_250_16777215_10_images_60467.jpg
تركمن سسي -  «آخوند محمد ارادئی» در سخنرانی این هفته نماز جمعه قارقی که در مسجد جامع برگزار شد، افزود: داعشیان خدا و رسول را نمی شناسند و راه و روش آنان از مسیر اسلام به دور است.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به گفته وی؛ این گروه الحادی نه به شیعه رحم می کند و نه به سنی، نه به ائمه اهل سنت معتقد است و نه امامان شیعه را می شناسد.
امام جمعه اهل سنت قارقی با اشاره به آیات صریح قرآن کریم، اظهار کرد: کسی که عمدا مسلمان بی گناهی را به قتل برساند جایش در جهنم است.
وی، ادامه داد: کشتن کسی که به خدا، رسول اکرم(ص) و قبله مشترک اعتقاد دارد حرام بوده و باید به سزای عملش برسد.
مدیر حوزه علمیه عظیمی قارقی با تاکید بر اینکه فقط با اخلاق خوب می توان اسلام ناب را به جهانیان صادر کرد، گفت: پیامبر اسلام(ص) فرموده اند:« من فقط برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شده ام».
وی، افزود: امروز استکبار جهانی با استفاده از وجود خشونت های فراوان در جوامع اسلامی تبلیغات گسترده ای علیه اسلام می کند و آنرا دین خشونت و جنگ و ستیز معرفی می کند.
به گفته وی؛ دشمن در هر نقطه ای از جهان اسلام گروه های تکفیری از جمله طالبان در افغانستان، داعش در عراق و سوریه و بوکوحرام در آفریقا را علم کرده تا کشورهای اسلامی را درگیر فتنه و نفاق کند تا نتوانند به مسائل دیگر پیرامون خود برسند.
آخوند ارادئی همه مومنان را برادر همدیگر دانست و گفت: دین مبین اسلام دین اخوت و برادری است و باید به درستی در تبلیغ این دین مبین تلاش کرد.
وی، افزود: فرد کافر از مسلمانان هیچ گونه ارثی نمی برد گر چه برادر خونی باشد.
به گفته وی؛ اگر مسلمانی به کمک برادر مسلمان خود بشتابد خداوند نیز مشکلات وی را رفع می کند.
امام جمعه اهل سنت قارقی با اذعان بر اینکه ساختن مساجد زیاد نیز در هر کوچه و خیابانی جائز نیست، گفت: به جای ساختن مساجد در نزدیکی هم برای رفع مشکل محرومین، در راه ماندگان و جوانان ازدواج نکرده و ساختن مدارس و بیمارستان ها هزینه شود بهتر است./خبرگزاري تقريب

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر