c_300_250_16777215_10_images_636067725137556485.jpg

ترکمن سسی-در پی اقدام به خودسوزی یکی از غرفه داران فروش مواد غذایی صبح امروز ٢٤ مردادماه در مقابل ساختمان شماره ٢ شورای شهر ،کانال سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کانال سخنگوی شهرداری تهران،سید حسین رضایی، از جانبازان محترم دفاع مقدس در سال ١٣٩١ متقاضی غرفه فروش مواد غذایی در میدان میوه و تره بار منطقه ازگل بود. واگذاری این غرفه ها مطابق دستورالعمل مصوب سازمان میادین میوه و تره بار طبق قانون از طریق مزایده صورت می گیرد اما بدلیل استفاده وی از سهمیه جانبازی مطابق ماده ٣٤ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران غرفه شماره ١٦ میدان میوه و تره بار ازگل برای یکسال در اختیار ش قرار گرفت اما مطابق همان قانون این واگذاری منوط به استفاده از این خدمت تنها برای یک دوره است لیکن با مراجعات مکرر نامبرده به دفتر ملاقات های مردمی شهردار تهران واگذاری این غرفه در سال های ٩٢ ، ٩٣ و ٩٤ تکرار گردیده است.

 

و در سال آخر وی تعهد داد که این تمدید برای آخرین بار خواهد بود و در سال ٩٥ غرفه را تحویل خواهد داد. اما وی علی رغم اخطاریه های مکرر به تعهد خود عمل ننموده و امروز صبح برای اخذ مجوز تمدید برای پنجمین سال خلاف ضوابط به ساختمان شورای شهر و دفتر ملاقات های مردمی مراجعه کردکه باتوجه به طرح مشکلات شخصی نظیر ودیعه مسکن و تهیه جهیزیه دخترشان، اطمینان داده شد که تلاش می شود این مشکلات مالی از طرق دیگر رفع شود اما وی همچنان بر تمدید واگذاری غرفه تاکید داشت و دقایقی بعد در ساختمان شورای شهر اقدام به خودسوزی کردکه بلافاصله با حضور عوامل مربوطه آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد مطابق بررسی های اولیه وی حدودا بیست درصد سوختگی دارد.

 

در مجموع دویست غرفه در شهر تهران برای اجرای ماده ٣٤ قانون جامع ایثارگران اختصاص داده شده است که حدود ٧٠٠ نفر از ایثارگران واجد شرایط در نوبت هستند و هنوز بعد از چند سال غرفه به آنها واگذار نشده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر