c_300_250_16777215_10_images_60916.JPG

ترکمن سسی - نمایش آیینی-ترکمنی «آوای صحرا» به کارگردانی اسفندیار قرنجیک به بخش نهایی دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران که از 30مرداد تا 5شهریور در شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی برگزار میگردد راه یافت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، کارگردان این نمایش آیینی-ترکمنی با اشاره به مشکل مالی فعالیتهای هنری این گروه هنری گفت هیچ ارگانی از این گروه حمایت مالی نکرده و این گروه برای اعزام به شهرستان اهر و شرکت در جشنواره با مشکل ایاب و ذهاب مواجه است.
اسفندیار قرنجیک - کارگردان این نمایش، با خنده خاصی  می گوید: اگر هر شهری از ما حمایت مالی کند، حتی لااقل هزینه ایاب و ذهاب گروه را بپردازد، با نام همان شهر در جشنواره شرکت میکنیم. برای رفتن به شهرستان اهر باید از گنبدکاووس سوار اتوبوس تبریز شویم. کرایه تبریز هم نفری 70هزارتومان است. اعضای گروه ما هم 15 نفر هستند. فقط هزینه رفت ما به اهر یک میلیون و پنجاه هزارتومان می باشد. حال، چگونه باید به جشنواره برویم؟ چگونه باید با مشکل مالی فعالیتهای هنری کنار بیاییم؟ این مشکل تا کی ادامه دارد؟ تا کی باید برای فعالیتهای هنری دغدغه مالی داشته باشیم؟
شایان گفتن است این نمایش کاری از گروه هنری آرنا گنبدکاووس می باشد.

c_300_250_16777215_10_images_60917.jpg

عوامل اجرایی نمایش آوای صحرا عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: اسفندیارقرنجیک
بازیگران: متین خوزئین-شهناز صمیمی راد- اسفندیارقرنجیک- قربان محمد روان
بازیسازان: عمران اونق-میلاد قربان نیازی-الیاس بهرامی-آرمان اقبالی- فردین موحدی-آیلر چایچی-عبدالحلیم قورچائی- توفیق قرنجیک- طیبه توینقلی
موسیقی: قربان محمد روان- محمود قربان نیازی

دیدگاه‌ها  

-1 #1 اسفندیارقرنجیک 1395-05-27 21:47
با سلام و تشکر بابت درج مطلب فوق. به عرض میرسانم که حتی نماینده محترم شهرمان هم از کمک به گروه ما امتناع ورزیدند. یکی از برنامه های نماینده محترم به هنگام انتخابات،(حمایت از هنرمندان شهر)) بود اما امروز که زمان عمل است متاسفانه به درخواست ما اعتنایی ننمودند.
با احترام: اسفندیارقرنجیک-گنبکاووس
نقل قول کردن
0 #2 سخاوی 1395-05-29 14:48
امور هنری فعالیتی فوق العاده و خصوصی است که البته در صورت استقبال مخاطبین ، درآمدزا هم میتواند باشد . ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر