c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-حجت‌الاسلام علوی گفت: یکی از هسته‌های وارداتی گروهک تروریستی داعش به‌سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد: با الطاف الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و به‌میمنت دهه مبارک کرامت و به‌برکت میلاد امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، یکی از هسته‌های وارداتی گروهک تروریستی داعش به‌سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی و قبل از هرگونه اقدامی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و هماهنگی نیروهای انتظامی و امنیتی متلاشی گردید.

 

وی در جمع خبرنگاران افزود: انجام عملیات‌های تروریستی در مراکز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی کشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است.این تیم مسلح تروریستی در یک برنامه‌ریزی گسترده درصدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس کشور به‌صورت همزمان و ترکیبی بوده است.

 

"در این عملیات چهار تن از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی از آنها نیز دستگیر شدند و مقادیر قابل توجهی مواد انفجاری، تجهیزات و کمربند انتحاری برای عملیات و نیز تعدادی سلاح و نارنجک به‌همراه امکانات ارتباطی کشف و ضبط گردید".

 

حجت‌الاسلام علوی گفت: هوشمندی و همراهی مردم شهیدپرور منطقه غرب کشور در ضربه به تیم مذکور نقش مؤثری داشت.

 

وزیر اطلاعات در پایان اشاره کرد: همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی بار دیگر موجب خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گردید.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر