c_300_250_16777215_10_images_13930229115546372796064.jpg

ترکمن سسی-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آبادکتول گفت: ۳ متجاوز به عنف که سال ۹۲ در جنگل‌های زرین گل علی آبادکتول به ۲ خانم تجاوز کرده بودند، به دار مجازات آویخته شدند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، رمضان جمشیدی قادیکلایی اظهار داشت: این 3 نفر به همراه 2 نفر دیگر سال 92 در جنگل‌های زرین گل علی آبادکتول به 2 خانم که یکی از آن‌ها ساکن استرالیا بود و برای گذراندن تعطیلات به ایران آمده بود، به صورت وحشیانه‌ای تجاوز کرده بودند.

 

دادستان عمومی و انقلاب علی آباد کتول تصریح کرد: این خانم‌ها به همراه 3 نفر از مردان اعضای خانواده ی خود از شاهرود به جنگل ابر علی‌آبادکتول آمده بودند که این 5 متجاوز که بین 18 تا 21 سال سن دارند پس از ضرب و شتم مردان این خانواده با تبر و چوب، به نوامیس آنان تجاوز کردند.

 

وی افزود: حکم اعدام هر 5 نفر مجرم این پرونده صادر شده که پس از تایید در شعبه چهارم دیوان عالی کشور، حکم 3 نفری که دستگیر شده‌اند در زندان گرگان، اجرا شد.

 

جمشیدی گفت: حکم اعدام 2 نفر دیگر هم که اکنون فراری هستند نیز، پس از دستگیری اجرا خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: در برخورد با افرادی که به ناموس مردم تعدی کنند هیچ مماشات و رافتی نخواهیم داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر