c_300_250_16777215_10_images_948_371_orig.jpg

ترکمن سسی-عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از اعتبارات عمرانی گلستان در بخش هزینه مصرف می شود و با این روند توسعه در آینده نزدیک امکان پذیر نیست.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،رامین نور قلی پور شامگاه پنج‌شنبه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هم‌اکنون همگرایی بین مجمع نمایندگان استان برای دستیابی به هدف توسعه ملی، منطقه‌ای و استانی وجود دارد تا به یک توسعه شهرستانی نیز دست‌یابیم.

 

نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مجمع نمایندگان گلستان برای حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن در گلستان خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته گلستان نماینده‎ای در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نداشته و این مهم ارتباط بخش خصوصی استان گلستان را با این کمیسیون تضعیف کرده بود.

 

وی بابیان اینکه به دلیل حضور نداشتن نماینده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس از استان گلستان مطالبات این استان در این کمیسیون زیاد تأثیرگذار نبوده است، ادامه داد: در نخستین زمان ممکن تلاش می‎کنم اعضای کمیسیون‎ صنایع وارد استان گلستان شده و از نزدیک با مشکلات صنایع استان آشنا شوند.

 

نورقلی‎پور اضافه کرد: در آخرین جلسه کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که بالای 11 هزار قانون داریم که بسیار دست‌وپا گیر است و تعدیل قوانین کار بزرگی است که مجلس می‎تواند انجام دهد.

 

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص وضع قوانین اشاره و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که میزان طرح‎ها را در صحن مجلس کمتر کنیم.

 

نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یکی از معضلات جامعه ما بیکاری و اشتغال است و توسعه صنایع را می‎توان یکی از راهکارهای برون‌رفت این معضل بدانیم.

 

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندر ترکمن در مجلس یادآور شد: در حال حاضر بخش‎هایی از اعتبارات عمرانی به بخش‎های هزینه‎ای اختصاص داده‌شده و با ظرفی که وجود دارد توسعه در آینده علی‎رغم اینکه در مورد آن بحث می‎کنیم دست‌نیافتنی است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید به واقعیت‎هایی که در استان گلستان وجود دارد توجه کرد و باید از ظرفیت‎های موجود در داخل استان و در قالب یک مقیاس ملی و ظرفی که در کشور برای آن در نظر گرفته‌شده، استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها  

+3 #1 امیدomid 1395-05-29 07:14
از تلاش ها و پیگیری های مستمر نماینده ساعی و تلاشگرمون تشکر میکنیم و ارزوی توفیق و موفیقت برای کاستن محرومیت های منطقمون رو داریم
دکترنورقلی پور از لحاظ اخلاق و ازجنس مردمی بودنشون باعث شده عموم مردم ایشون رو مانند شهید دکتر عظیم گل (نماینده فقید غرب استان ) بدانند و بر محبوبیت ایشان افزوده است
نقل قول کردن
+3 #2 Torkmenoghlan 1395-05-29 07:17
ماشاءالله دکتر نورقلی پور
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر