c_300_250_16777215_10_images_60978.jpg

ترکمن سسی - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از پیگیری جدی مطالبات سهامداران طرح موسوم به موج آبی گلستان که در این شهرستان در حال احداث است، توسط فرمانداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالقدیر کریمی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران گفت: اجرای این طرح اگرچه توسط بخش خصوصی صورت گرفته و ارتباطی به فرمانداری نیز ندارد، اما فرمانداری برای حل مشکل به وجود آمده، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: پرونده این طرح پیچیدگی های حقوقی و قضایی زیادی پیدا کرده که این امر درکنار گستردگی مطالبات سهامداران، پیگیری موضوع را خیلی سخت کرده است.
کریمی با بیان اینکه اگر نظارت بیشتری قبل یا در حین اجرای طرح از سوی نهادهای نظارتی صورت می گرفت، اکنون این مشکل ایجاد نمی شد، اضافه کرد: با این حال پیگیری مطالبات مردم را وظیفه خود دانسته و نتایج پیگیری ها نیز صادقانه به مردم گزارش خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، طرح احداث مجتمع تفریحی، تجاری، اقامتی و پذیرایی موج آبی گلستان در 25 تیر 1391 باحضور معاون عمرانی استاندار وقت گلستان در کیلومتر پنج جاده گنبد - آزادشهر و در زمینی به مساحت 3600 مترمربع و پیش بینی سرمایه گذاری 80 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی آغاز شد.
هنوز چند ماهی از آغاز عملیات اجرایی این طرح نگذشته بود که تبلیغات وسیع رسانه ای ابتدای برای پیش فروش واحدهای تجاری بیش بینی شده در این طرح و سپس فروش سهام آن با قرعه کشی جوایز ارزنده ای همچون یک دستگاه خودروی گران قیمت آغاز شد.
استقبال اقشار مختلف مردم گنبدکاووس و شهرهای همجوار از این طرح که واحدهای تجاری و سهام آن به صورت نقد و اقساط به مردم واگذار می شد، روند اجرایی طرح را در ماه های اول آغاز آن به سرعت پیش برد و متولیان با قراردادن روزشمار و نصب بنرهای تبلیغاتی، خبر افتتاح آن را در یکی از مناسبت های ملی و مذهبی می دادند.
با این حال و به دلایل نامشخص، روند اجرایی این طرح که عملیات نصب سوله پارک آبی آن و احداث مجتمع واحدهای تجاری آن تا مرحله سفت کاری پایان یافته بود، بتدریج کند و پس از مدتی تعطیل شد.
گفته می شود مشکلات مالی سرمایه گذار طرح، یکی از دلایل اصلی تعطیلی و راکد ماندن ادامه اجرای این طرح تفریحی - گردشگری است که بویژه در یکی دو سال اخیر سبب تجمع چندباره سهامداران و خریداران واحدهای تجاری این طرح در مقابل فرمانداری ویژه گنبدکاووس برای پیگیری موضوع شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر