c_300_250_16777215_10_images_61000.jpg

ترکمن سسی-طاهر جانی:مدیر خانه مطبوعات گلستان از نشست نماینده غرب گلستان با فعالان رسانه اظهار خشنودی کرد.

 به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،یحیی آذرسا مدیر خانه مطبوعات استان گلستان با اظهار خشنودی ازنشست اخیر خبرنگاران حوزه غرب با رامین نورقلی پور نماینده مجلس دهم گفت:کمتر می شنویم که یک نماینده منتخب مردم در این سطح با خبرنگاران جلسه بگذارد و امید می رود این رویداد مهم بزودی در سایرحوزه های استان هم عملی گردد.

 

وی افزود:نشست بندرترکمن هرچند که مختص فعالان رسانه ای حوزه غرب بوده است اما بازتاب آن به وضوح در مرکز استان هم دیده شد و خبرنگاران عموما دیدگاه های مثبت و جالبی را دراین باره ارائه می کنند.

 

مدیر خانه مط‍بوعات استان گلستان ادامه داد:اطلاع داریم دیدار صمیمی این نماینده مجلس با خبرنگاران بیش از۲ساعت به طول کشیده و طی آن مطالب مفیدی به بحث گذاشته شده است،اینگونه جلسات مسلما خروجی مورد نظر را به همراه دارند بنابراین برقراری و تقویت نمایندگان مجلس با اصحاب مطبوعات جزو اهداف ما می باشد.

 

آذرسا ضمن قدردانی از رامین نورقلی پور بابت اهمیت وی به فعالان رسانه ای تاکید کرد:مطمئنا توانایی همکاران ما نیز در رایزنی برای نشست فوق بی تاثیر نبوده است و بنده از دوستان همکار ساکن در سایر حوزه ها هم می خواهم تا هماهنگی لازم جهت برگزاری جلسه با نمایندگان مجلس و دیگر مسئولین زیربط را به انجام برسانند.

 

آذرسا در پایان گفت:خانه مطبوعات آمادگی کامل دارد تا در خصوص نشست اصحاب رسانه با منتخبین مردم و مسوولان ادارات استان گلستان همکاری های لازم را بعمل اورد.

 

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 آوای ترکمن 1395-06-06 13:11
سلام
این نشست کی برگزار شد که ما خبر نداشتیم.
نکنه این نشستم مثل بقیه نشستهای مسئولین خبرنگارای برگزیده فقط اجازه ورود دارن تا با سوالاشون باعث دردسر نشن ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر