c_300_250_16777215_10_images_61026.jpg
ترکمن سسی - قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور در دیدار با فعالان احزاب سیاسی اصلاح طلب گلستان گفت که عملکرد دکتر صادقلو در مقام استاندار گلستان در ارزیابی های وزارت کشور مثبت بوده و از ایشان برای ادامه مسوولیت با قوت و جدیت حمایت می کنیم.

به گزارش ترکمن سسی از استانداری گلستان، محمد حسین مقیمی در پاسخ به انتقاد نمایندگان برخی از احزاب حاضر در جلسه به عملکرد استاندار گلستان، اظهار کرد: در ماههای باقی مانده از عمر دولت یازدهم برنامه ای برای جابه جایی و تغییر استانداران نداریم مگر در موارد خاص و حیاتی. استانداران با حمایت ما و با قدرت هر چه تمام تر کارها را به پیش خواهند برد.
معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: دولت دکتر روحانی، دولت اعتدال است و ما در انتصاب های مدیریتی به خوبی این مهم را مدنظر قرار داده ایم تا افرادی را برگزینیم که از حمایت همه طیف ها برخوردار باشند.
مقیمی ادامه داد: در هر شرایط عده ای موافق و مخالف وجود خواهند داشت که برای ما ملاک ارزیابی کلی از عملکرد استانداران است و به اعتقاد بنده دکتر صادقلو یک مدیر با تجربه است و در این سه سال به خوبی مدیریت کلان استان را بر عهده داشته است.
در این جلسه نمایندگان احزاب سیاسی گلستان به بیان دیدگاههای خود پیرامون شرایط استان پرداختند.
به گزارش ترکمن سسی بر اساس اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان 105 حزب و گروه سیاسی در استان فعالیت دارند که 84 مورد آن بدون هر گونه شناسنامه و هویت رسمی هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر