c_300_250_16777215_10_images_2015_4352843_988.jpg

ترکمن سسی-عصر روز شنبه 10 مهرماه سروش اسماعیلی کودک 7 ساله اهل کفشگیری وقتی که داخل کوچه بود مورد حمله یک سگ هار قرار گرفت و به طرز فجیعی بلعیده شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گلستان ما،این کودک در حال و هوای خودش بود که ناگهان سگی که هار بنظر می رسید از دیوار همسایه بیرون پرید و این کودک را طوری خورد که کلیه اش بیرون بود و گوشتهای کمرش نیز خورده شده بود.

 

شاهدان عینی می گویند این سگ هار وقتی گردن کودک را گرفته بود و در حال بردن در حیاط صاحبش بود توسط زنان همسایه با ضربات چوب مواجه شد اما سگ هار به مردم نیز حمله کرد.

 

عکس ها و تصاویر این حمله وحشیانه آنقدر زننده و اندوهناک است که از انتشار آنها به دلیل جریحه دار شدن قلوب مسلمین خودداری می شود.

 

گفته می شود این سگ گوشتخوار و وحشی بوده  در حیاط صاحبش با زنجیر بسته شده بود که از شدت گرسنگی زنجیر پاره کرده و از بالای دیوار بیرون پریده و متاسفانه با این کودک 7 ساله برخورد کرده است.

 

بلافاصله بعد از بیرون آوردن کودک از دهان این سگ پیکر بیجان وی در حالی که خونریزی شدید کرده بود به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شد و 8 ساعت در اتاق عمل بوده و کلا جراحی پلاستیک شده است و می گویند قلب وی کار می کند.

 

تحلیل خبر:متاسفانه در دو سه سال اخیر یک جریان خزنده ضد فرهنگی و حیوان پرستی در سطح برخی خواص و البته با حمایت برخی مقامات در جامعه بوجود آمده که واقعا جای تاسف دارد و ان نگهداری سگ در منازل مخصوصا در طبقات اجتماعی مرفه و بی درد جامعه است که برای سگ هایشان غذای گران و داروهای میلیونی تهیه می کنند.

 

اوج حمایت از حیوانات و خاصه سگ،حادثه کتک خوردن سگی در کلاله و کوباندن ان به نیسان بود که پخش آن در تلگرام و فشار افکار عمومی و کابران معلوم الحال،پای دستگاه قضا را به این داستان باز کرد و فرد مورد نظر نیز به مجازات محکوم شد اما این قصه پشت صحنه ای داشت که ای کاش دستگاه قضا تا این حد به شبکه های اجتماعی فرصت تاثیرگذاری و فشار بر افکار عمومی را نمی داد.

 

وقتی بی بی سی خائن از این رویه حمایت می کند و متاسفانه شاهدیم که عده ای در سازمان محیط زیست گلستان در حمایت از این سگ تجمع می کنند و برای آن سردیس طلایی درست می کنند،برای خلیفه الله و جانشین خدا روی زمین چه می ماند جز اندوه و تاسف.

 

امروز متاسفانه شاهدیم که این کودک 7 ساله قربانی این جریان خزنده شد، جریانی که به جامعه نگهداری سگ در خانه و بغل کردن آن را ترویج می کند، غافل از اینکه این سگ ذاتا یک سگ است و هر لحظه ممکن است به فردی حمله کند،حال اینکه این فرد کودکی هفت ساله بی پناهی باشد که قدرت دفاع از خود را ندارد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 kerim 1395-07-12 19:25
سلام سگ پسر بچه رو خورده یا گاز گرفته....!!!!؟؟؟؟
نقل قول کردن
0 #2 kerim 1395-07-12 19:26
سگ پسر بچه رو گاز گرفته یا خورده...!!!؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر