c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-در روز 14 مهرماه مطلبی با عنوان (پشت پرده عزل مدیر با سابقه ترکمن/شروع سهم خواهی ستاد نماینده شرق گلستان) بر روی سایت ترکمن سسی قرار گرفت.

 

یادداشت زیر مرتبط با مطلب فوق الذکر،به وسیله یکی از فعالان ترکمن شرق گلستان برای پایگاه خبری اجتماعی ترکمن های ایران(ترکمن سسی) ارسال شده است که نام نگارنده نزد سایت محفوظ است.

 

 

اله نور امان نفس به گواه تمام فرمانداران،بخشداران،روسای محترم آموزش پرورش،روسای هیئت های ورزشی،سازمان های مربوط به امور جوانان و نمایندگان محترم دوازده ساله گذشته،یکی از اخلاق مدارترین افرادی است که در سطح شهرستان کلاله فعالیت داشته و از مقبولیت بالایی در بین مدیران میانی و عالی سازمان مطبوع خودش هم برخوردار میباشد.

 

حال تکذیب کلیه موارد مطروحه ایشان از طرف ستاد نماینده محترم مینودشت کلاله گالیکش و مراوه تپه که نمیدانم بصورت عمدی یا سهوی به عنوان نماینده شرق گلستان نامیده میشود اصلا تعریف و وجاهت قانونی ندارد بیانگر چند علامت تعجب دردناک است.

 

آیا چنین مدیر آرام،خونسرد و با تعامل بسیار بالا بخاطر یک پست و صندلی حاضر میشود شاکله آبروی چندین ساله اش را با اظهار دروغ و حرفهای خالی از حقیقت به باد بدهد؟

 

اگر چنین باشد وای به حال کلاله که مسئول مستقیم سازمانی که هدف اصلی اش ترغیب و تذهیب جوانان به سوی سلامت اخلاقی و جسمانی است چنین بوده و آنچه می نمایانده آنچه که بایست نبوده است.

و اگر چنین نیست چرا باید دفتر نماینده محترم گستره شرق گلستان شامل چهار شهرستان حاضر به تکذیب و انگاشت انگی چنین نماید.

 

در مورد دخالتهای جناب امان نفس در امور ریاست محترم دفتر ارتباط مردمی نماینده هم با توجه به شناختی که اکثر فعالین و بزرگان از وی دارند کمتر محتمل است و ممکن است بنابر دلسوزی و تجربه چندین ساله خدمتی و همچنین سادگی ذاتی قوم بزرگ و فهیم گوگلان(یاغینی دا اوزینگه دوست تای) پیشنهادی ارائه داده باشد.

 

الحق اگر چنین پیشنهادی بوده و فرد مورد ادعا که بنظرم بردن نامشان کمی غیرحرفه ای و غیر اخلاقی میباشد و نیز ایشان جایگاه تعریف شده و در منصب بالاتر از رئیس دفتری داشته اند نشان از دوراندیشی و همه جانبه نگری آقای امان نفس داشته است.

 

هرچند در مورد انتخاب رئیس دفتری نماینده محترم کلاله جای بحث فراوان است و در آن جلسه خود نماینده محترم حضور نداشتند و سناریویی توسط یکی از منفورترین چهره های مراوه تپه(ج پ د) برای کلاله ای ها طراحی و اجرا گردید که فعالین همیشه آرام و دوست داشتنی کلاله خود را درگیر آن ننمودند و گزینه انتصابی که متاسفانه از فرایند رای گیری توسعه نیافته انتخاب گردید مورد وثوق عده کثیری از مردم و علما و فعالین نبوده و مجبور به اتخاذ سکوت گردیدند.

 

در پایان آنچه در سایت ها و خبرگزاری های محلی ارائه میگردد با تمام سعی بر حقانیت و بی طرفی میباشد و در این مورد از خود استاد امان نفس نقل قول گردیده به هیچ وجه نماینگر نظرات مدیران سایت نمیباشد.

 

دیدگاه‌ها  

-5 #1 آچيك 1395-07-20 16:23
هرآمدي رفتي دارد بجاي انگ زدن وتخريب با واقعيت ها كناربياييم .خودمان را ساده وپاك وبقيه راپيچيده وناپاك تصورنكنيم .يك داوروروشنفكرروشنگر ازقوم گرايي بايد دوري گزيند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر