c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000000000000000000000000001v1.jpg

ترکمن سسی-انتخابات مقوله ای است که همواره حاشیه های زیادی را به خود دیده است،بویژه در مناطق ترکمن نشین این حواشی دو چندان بوده است.

 

چرا که نبود مسئولین تراز اول در بین ترکمنها،آنها را بر این داشته تا با فرستادن نمایندگانی از جنس خود،بتوانند مطالبات خود را از طریق آنها پی گیری کنند.

 

اما متاسفانه چند دوره ای بود که این خواسته ها به نتیجه ای نمی رسید و اختلافاتی که میان گروه های مختلف انتخاباتی بوجود آمده بود،علتی بود تا ترکمنها از داشتن نمایندگانی از جنس خود محروم شوند.

 

و اما در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران فعل و انفعالاتی به وقوع پیوست که به موجب آن شخصیتی بدون حاشیه و با علم و تفکری والا توانست در عرض چند هفته خود را مطرح کند.

شخصیتی که در تریبون های انتخاباتی خود،بدور از حرکت های پوپولیستی و عوام فریبانه،همواره سخنانی هوشمندانه بر زبان می آورد و اتحاد و یکپارچگی را رمز توسعه و پیشرفت منطقه می دانست.

 

او با علم و اندیشه ی خود کاری کرد که نه تنها در بین مردم ترکمن،بلکه در بین برادران فارس زبان خود نیز طرفداران زیادی داشته باشد.شخصیتی که در بین شعارهای خود هیچ گونه وعده نامعقولی نداده و تنها شعار انتخاباتی و سخن وی این بود که:اگر قرار باشد بندر ترکمن پیشرفت کند باید کردکوی نیز پیشرفت کند،اگر قرار باشد منطقه غرب پیشرفت کند باید استان پیشرفت کند. و این نگاه به توسعه یکپارچه منطقه بود که دکتر نورقلی پور را به کرسی مجلس رساند.

 

پیام اتحاد نورقلی پور تنها به انتخابات مختص نبوده و وی همواره در پیگیری مشکلات و سرکشی های خود به مناطق،نگاهی برابر داشته است و امروز ها که برادران اهل تشیع ما سیاه پوش شده اند به احترام اعتقادات آنها،با حضور خود در مراسمات عزاداری این عزیزان پیام اتحاد منطقه و بویژه پیام اتحاد و دوستی بین اهل تشیع و تسنن را به گوش همگان می رساند.

 

ما مردم منطقه نیز باید با تمام وجود از این پیام آور اتحاد حمایت کنیم تا موجبات پیشرفت جای جای ایران عزیزمان حاصل شود.

 

به امید داشتن ایران،استان و منطقه ای آباد

 

حبیب الله ایری

دیدگاه‌ها  

+2 #1 شهروند 1395-07-22 00:26
دکتر رامین نورقلی پور با حضور در مراسم عزاداری عاشورا در شهرستان کردکوی ، یاد شهدای کربلا را گرامی داشت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر