c_300_250_16777215_10_images_61488.jpg
تركمن سسي - در حالی که قرار بود از سه روز دیگر 30 مهرماه مسابقات کورس اسبدوانی آق‌قلا برگزار شود، این برنامه لغو شد تا فدراسیون سوارکاری، مالکان اسبها و علاقمندان بلاتکلیف شوند.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، محمود خراسانی معاون اسبدوانی فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:طبق برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته و در تقویم ورزشی فدراسیون هم تصویب شده بود قرار بود مسابقات کورس تهران در هشت دور برگزار شود که این کار هم صورت گرفت و در مجموع مبلغ 95 میلیون تومان جایزه بین سوارکاران و مالکان اسبها توزیع شد.


وی افزود: قرار بود بعد از این هفته مسابقات تهران تعطیل و مسابقات در آق قلا آغاز شود که متاسفانه به دلیل مشکلی که شرکت تجهیز اماکن ورزشی ایجاد کرد و هنوز مکانی برای برگزاری مسابقات در اختیار نداریم این رقابتها لغو شد و در بلاتکلیفی کامل هستیم. قرار بود 24 مهر ثبت نام مسابقات کورس پاییزه آق قلا شروع و مسابقات هم 30 مهر آغاز شود اما همه چیز به هم ریخت.


معاون اسبدوانی فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه فدراسیون همه کار را برای برگزاری این رقابتها طبق تقویم و برنامه ریزی شده انجام داده بود و آنها در این زمینه مقصر نیستند، گفت: همه ساله شرکت تجهیز اواخر مرداد یا اوایل شهریور مزایده ای را برگزار می کرد و مشخص می شد که کورس های گنبد کاووس، آق قلا و یا بندرترکمن به چه گروهی واگذار شده و بعد از آن هم ما با آن بخش قرارداد بسته و مسابقات کورس را برگزار می کردیم اما متاسفانه شرکت تجهیز امسال این کار را انجام نداد و بلاتکلیف هستیم.


وی با تاکید بر اینکه فدراسیون محلی برای برگزاری مسابقات کورس ندارد تا از این بلاتکلیفی خارج شود گفت: شنیده بودم قرار بود امسال شرکت تجهیز این کورس را بدون انجام تشریفات در اختیار استان قرار دهد تا آنها کارهای برگزار ی مسابقات را انجام دهند اما استان هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است. هر زمان اعلام آمادگی کنند ما آمادهایم تا در کوتاهترین زمان این مسابقات را شروع کنیم.


خراسانی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ادامه مسابقات در تهران وجود نداشت؟ گفت: هوای تهران سرد شده بود و تعدادی از اسبها و مالکان آنها روی تقویم حساب کرده و اسبهایشان را به بندر ترکمن منتقل کرده بودند. میتوانستیم نهایتا یک یا دو هفته استثناء قائل شویم اما امکان دیگری نداشتیم. از سوی دیگر هم تعداد اسبها در برخی مسابقات خیلی کم می شد و امکان برگزاری مسابقه نبود.


وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این بلاتکلیفی چه باید کرد تا این مسابقات هرچه زودتر آغاز شود ؟گفت: استان در این باره تصمیم گیرنده است و بقیه کارها از دست فدراسیون خارج است. شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و استان باید در این باره توضیح دهند.


معاون اسبدوانی فدراسیون سوارکاری در مورد اینکه فدراسیون برای سال گذشته چقدر به گنبد کاووس اجاره بها پرداخت کرد؟ افزود: ما برای یکسال یعنی از تاریخ یکم مهرماه 94 تا یکم مهر 95 مبلغ 390 میلیون تومان اجاره دادیم اما برای امسال نمی دانیم که مسئول کیست و با کجا باید صحبت کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر