c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره پرونده فرار مالیاتی به مبلغ 36 میلیارد و 412 میلیون ریال در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: برابر اخبار واصله از نشانگاه‌های اقتصادی و ارائه شکایت توسط مدیرعامل یک شرکت از استان قم در پلیس آگاهی استان، در خصوص یک فقره فرار مالیاتی و جعل اسناد یک بنگاه اقتصادی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد یکی از بنگاه‌های اقتصادی استان با جعل اسناد و فاکتورهای یک شرکت خصوصی در استان قم، اقدام به سوءاستفاده از نام شرکت و فرار مالیاتی کرده است.

 

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم مورد نظر شناسایی و برای ارائه توضیحات به پلیس آگاهی فرا خوانده شد.

 

جاویدان گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با ارائه 59 فاکتور جعلی و سوءاستفاده از نام شرکت خصوصی در استان قم اقدام به فرار مالیاتی به مبلغ 36 میلیارد و 412 میلیون ریال کرده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اسناد جمع‌آوری شده توسط پلیس آگاهی و اخذ استعلام از اداره مالیاتی استان، متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد. متهم به همراه مستندات و پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره فعالیت‌‌های پلیس استان در برخورد با جرائم اقتصادی بیان کرد: پلیس آگاهی استان به صورت تخصصی در این حوزه اقدامات موثری را اجرایی می‌کند که کشف این مرونده نیز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوده است.

 

جاویدان تاکید کرد: با توجه به شعار سال و اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی، نقش پلیس در برخورد با مجرمان اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای است که پلیس گلستان با تمام توان و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این راستا گام بر می‌دارد.

 

وی در پایان ابراز کرد: نقش اخبار مردمی و همراهی مردم با پلیس بسیار مهم است که شهروندان می‌توانند از طریق تلفن 110 با پلیس در ارتباط باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر