c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-خبرهای منتشر شده در رسانه های خبری در خصوص خودسوزی یک دختر در روستای کسن شهرستان مراوه تپه،کذب است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از راه اترک،روز گذشته اخباری در رسانه های محلی منتشر شد که خبر از خودسوزی دختر جوانی از اهالی روستای کسن شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه،می دادند.

 

صبح امروز خبرنگار ما با بخشدار گلیداغ که ارتباط نزدیکی هم با خانواده این دختر جوان دارد، تماس گرفت و آخرین وضعیت وی را جویا شد.

 

قربان محمد کن سال،بخشدار گلیداغ در خصوص آخرین وضعیت (خ . ن) گفت: دقایقی قبل با پدر این دختر اهل روستای کسن تماس گرفتم و در خصوص وضعیت درمانی او سوال کردم و که وی عنوان کرد که شکر خدا حال دخترش رو به بهبودی است و الان توانسته ایم به ملاقاتش برویم.

 

کن سال ادامه داد: در خصوص علت این حادثه از پدر دختر سوال کردیم و وی این گونه حادثه را شرح داد که دخترمان تنها در منزل حضور داشت و برای روشن کردن آبگرمکن که به کپسول گاز مایع وصل بود(روستای کسن هنوز گاز شهری ندارد) اقدام می کند،متاسفانه به دلیل پارگی شیلنگ کپسول باعث شعله ور شدن آتش می شود.

 

بخشدار گلیداغ ادامه داد:طبق گفته پدرش،این دختر دستپاچه شده و برای خاموش کردن آتش کپسول سطلی که در آن نفت بود را روی آتش می ریزد که همین امر موجب شعله ور آتش و سوختن وی می شود.

 

قربان محمد کن سال در پایان ضمن ابراز تاسف برای این خانواده، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها با انتشار اخبار غیرموثق موجب ناراحتی خانواده ها می شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر