c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد با بیان اینکه تیمش از حیثیت والیبال گنبد دفاع خواهد کرد، گفت: می‌خواهیم خاطرات خوب سال ۹۰ را نکرار کنیم.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،بای محمد دوجی اظهار کرد: تیم هاوش گنبد که سال ۹۰ در لیگ برتر والیبال شرکت کرد، خاطرات خوبی در ذهن والیبالدوستان گنبدی بر جای گذاشت و ما باید آن خاطرات را زنده کنیم.

 

وی با اشاره به شکست خارج از خانه هاوش مقابل خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هنوز به مرز هماهنگی نرسیده‌اند و امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم.

 

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد افزود: ترکیب تیم کاملا بومی است و در حال حاضر به دنبال جذب یک بازیکن خارجی در پست دریافت کننده قدرتی هستیم.

 

دوجی تصریح کرد: به طور قطع در کوران مسابقات تیم بهتری از هاوش می‌بینیم و یقه تمامی تیم‌ها را در گنبد خواهیم گرفت.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هاوش گنبد در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مهمان تیم خاتم اردکان بود که با حساب یک به سه نتیجه را واگذار کرد.

 

نماینده گنبد در ادامه مسابقات و از هفته دوم، چهارشنبه پنجم آبان راس ساعت ۱۵:۳۰ در خانه والیبال تهران مهمان تیم پارسه خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر