c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد گفت: برگزاری رقابت‌های کورس اسبدوانی و همچنین مجموعه‌های سوارکاری گلستان در آستانه تحویل به استان قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،ابراهیم غفاری اظهار کرد: فدراسیون سوارکاری اعلام آمادگی کرده که برگزاری رقابت‌های کورس اسبدوانی را به گلستان محول کند و مجموعه استان نیز آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات اعلام کرده است.

 

وی افزود: البته ملزومات برگزاری کورس توسط معاون اسبدوانی فدراسیون از مجموعه سوارکاری گنبد خارج شده و باید پیگیری کنیم که آیا این ملزومات متعلق به شخص بوده یا به فدراسیون سوارکاری تعلق دارد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد با بیان اینکه طراحی سیستم نرم افزاری برگزاری کورس اسبدوانی دو تا سه هفته زمان می‌برد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مجموعه‌های سوارکاری هنوز به استان واگذار نشده، سیستم نرم افزاری کورس نیز طراحی نشده است و با طراحی این سیستم، ظرف دو تا سه هفته آینده رقابت‌ها در آق قلا آغاز خواهد شد.

 

غفاری ادامه داد: طراحی سیستم نرم افزاری برگزاری کورس، بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و با توجه به علاقمندی مردم منطقه به برگزاری این رقابت‌ها، مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: آقای خراسانی معاون اسبدوانی فدراسیون سال‌ها کورس را در گلستان برگزار کرده و از علاقمندان به این رشته است، اما زمانی که شهرستان‌های استان می‌توانند این مسابقات را بهتر برگزار کرده و جوایز بیشتری در نظر بگیرند، بهتر است ایشان با هیئت‌های شهرستانی ما همکاری کرده و ملزومات را تحویل دهد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد در خصوص واگذاری مالکیت مجموعه‌های سوارکاری گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن به استان گلستان گفت: فرآیندی در حال طی شدن است تا مالکیت این مجموعه‌ها به صورت قانونی به اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار شود.

 

غفاری افزود: لایحه واگذاری مالکیت این مجموعه‌ها به استان گلستان توسط وزارت ورزش و جوانان تنظیم شده و در نوبت بررسی هیئت دولت قرار دارد.

 

وی ادامه داد: تا زمان واگذاری کامل، قرار است این مجموعه‌ها به مدت یک سال در اختیار مجموعه استان قرار گیرد که اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات ورزش و جوانان سه شهرستان روی آن اشراف داشته باشند.

 

به گفته وی،با واگذاری این مجموعه‌ها،استان گلستان مشکلی برای برگزاری رقابت‌های کورس اسبدوانی نخواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر