c_300_250_16777215_10_images_01154222.jpg

ترکمن سسی-مهاجم ایرانی روستوف موفق شد اشتباه خود و دادن پاس گل به گریژمان را کمتر از یک دقیقه با یک گل جبران کند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،سردار آزمون در 11 بازی گذشته روستوف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه موفق به گلزنی نشده بود ولی با این حال ایوان دنیلانتس همواره او را در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌داد و اعتقاد زیادی به او داشت.

 

 

آزمون در دقیقه 29 بازی امشب با اتلتیکو مادرید در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سانتر بلند کاراسکو از میانه زمین را با ضربه‌ی سر اشتباه رو به عقب از پشت محوطه‌ی خودی به گریژمان رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ستاره فرانسوی تیم اسپانیایی با ضربه‌ی دقیق و فنی توپ را به گوشه‌ی دروازه روستوف فرستاد و نتیجه را یک بر صفر کرد.

 

 

کمتر از یک دقیقه از شادی بازیکنان و هواداران اتلتیکو نگذشته بود که آزمون روی حرکت سریع و پاس عالی دیمیتری پولوز زوج خط حمله خود با اوبلاک دروازه‌بان مادریدی تک به تک شد و با یک بغل پای راست دقیق توانست اشتباه خود را با گل زیبایی که زد جبران کند.

 

 

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع اتلتیکو مادرید به پایان رسید و گل دوم نیز توسط گریژمان در ثانیه های پایانی زده شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر