c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت 750 کیلوگرم زیتون از یک شرکت تعاونی واقع در دهستان مرزی کرند گنبدکاووس کرده بودند،خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرهنگ علی احمدزاده اظهار داشت:این دو سارق باهویت 'ف - ت' و ' ب - ق' که 23 و 25 سال سن داشتند،بایک دستگاه وانت پیکان روز گذشته از انبار شرکت تعاونی اقدام به سرقت 750 کیلوگرم زیتون نموده و از محل متواری می شوند.

 

وی گفت:پس از اعلام گزارش سرقت به هنگ مرزی اترک گلستان،یگان های این واحد در قالب طرح مهار و استقرار در محورهای ارتباطی،موفق به دستگیری سارقان در محور کرند به مراوه تپه شدند.

 

سرهنگ احمدزاده اضافه کرد:سارقین با تشکیل پرونده،تحویل مرجع قضایی شدند و با دستور مقام قضایی و صورتجلسه،زیتون ها به مال باخته تحویل شد.

 

وی همچنین از دستگیری فردی 35 ساله با هویت 'ح - ب' در روستای مرزی کرند که اقدام به فروش انواع دارو و قرص ترامادول خارج از شبکه توزیع می کرد،خبر داد و تصریح کرد: باهماهنگی مرجع قضایی،واحد تجاری این فرد مورد بازرسی قرار گرفت و 140 عدد قرص ترامادول و 131 قلم انواع دارو شامل ' آمپول، کپسول،پماد و آنتی بیوتیک کشف و ضبط و متخلف به مقام قضایی تحویل شد.

 

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین با اشاره به آغاز فصل شکار پرندگان مجاز درمناطق مرزی بویژه تالاب ها، برلزوم اخذ پروانه شکار از ادارات حفاظت محیط زیست توسط شکارچیان تاکید کرد و گفت:روز گذشته یک شکارچی فاقد پروانه دستگیر شد.

 

سرهنگ احمدزاده، دستگیری صیاد ماهی درمحل تالاب آلاگل را از دیگر اقدامات ماموران هنگ مرزی اترک در 24 ساعت گذشته اعلام کرد و افزود:این فرد نیز که بدون مجوز اقدام به ماهی گیری می کرد،دستگیر شد.

 

هنگ مرزی اترک گلستان که در شهرستان گنبدکاووس مستقر است،مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را در محدوده چهار شهرستان گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک به شمار می رود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر