c_300_250_16777215_10_images_13950818001038_PhotoL.jpg

ترکمن سسی-کلینیک تخصصی سیمین‎شهر با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی و نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی به بهره‎برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،کلینیک تخصصی سیمین‎شهر ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و رامین نورقلی‎پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی به بهره‎برداری رسید.

 

ایری:نظام ارجاع برای ارائه خدمات شایسته باید تقویت شود

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گمیشان در آئین افتتاح این پروژه اظهار کرد: از کلنگ‎زنی کلینیک تخصصی سیمین‎شهر یک سال و اندی گذشته و امروز شاهد بهره‎برداری آن هستیم زیرساخت‎های فیزیکی این پروژه تغییر قابل ملاحظه‎ای داشته است.

 

بهمن ایری راه‎اندازی پروژه‎های درمانی را در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه مهم ارزیابی کرد و افزود: کلینیک تخصصی سیمین‎شهر با مشارکت بخش دولتی و خیرین به بهره‎برداری رسید.

 

وی با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی مذکور 320 متر زیربنا دارد، تصریح کرد: این کلینیک دارای تجهیزات پزشکی، درمانگاه تخصصی است و بخش‎های اطفال، داخلی،کودکان و کلینیک دندانپزشکی نیز در آن فعال است و به مردم سیمین‎شهر و گمیشان خدمات ارائه می‎دهد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گمیشان بر ضرورت تقویت نظام ارجاع تاکید کرد و گفت:با تقویت نظام ارجاع شاهد حضور بیشتر متخصصین خواهیم بود تا خدماتی شایسته و در شأن مردم ارائه شود.

 

 

 

نورقلی‎پور:حمایت خیرین یکی از نشانه‎های بلوغ فکری مردم در بخش توسعه است

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد:بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای افزایش سیاست‎های جمعیتی بلوک‎های زایمانی استاندارد در استان‎های مختلف کشور راه‎اندازی شد تا مردم طعم خوش خدمت را احساس کنند.

 

رامین نورقلی‎پور،راه‎اندازی مجموعه درمانی مذکور با حمایت خیرین را به فال نیک گرفت و گفت: در کشورهای مختلف دنیا و کشورهای توسعه‎یافته خیرین نقش مهمی در بخش سلامت و درمان دارند.

 

وی با بیان اینکه یکی از نشانه‎های بلوغ فکری مردم در بخش توسعه حمایت خیرین به ویژه در بخش سلامت و درمان است، افزود: باوجود تلاش‎های زیادی که بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت صورت گرت شاهد تغییرات اساسی در تجهیزات بهداشت و درمان هستیم.

 

نورقلی‎پور ابراز امیدواری کرد مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه با افتتاح پروژه‎های مختلف بخش سلامت مرتفع شود تا شاهد توسعه همه‎جانبه در حوزه‎های مختلف باشیم.

 

تقی ریاحی ظهر امروز در آئین افتتاح کلینیک تخصصی سیمین‎شهر که با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی و رامین نورقلی‎پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی به بهره‎برداری رسید، اظهار کرد: مجوز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان گمیشان اخذ شده است که پس از جانمایی مناسب باید نسبت به جذب منابع اعتباری آن اقدام کرد.

 

وی تصریح کرد: شهرستان‎های گمیشان و مراوه‎تپه بیمارستان ندارند که ما در این زمینه شرمنده مردم هستیم، تلاش می‎شود تا ساخت مراکز جامع خدمات در بسیاری از شهرهای استان توسعه پیدا کند.

 

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت بسیاری از گرفتاری‎های بخش بهداشت و درمان را مرتفع کرده است، ابراز کرد: در بسیاری از موارد غفلت‎هایی صورت گرفته و در مواردی نیز بضاعت کافی نداشتیم، با همت خیرین توانستیم کلینیک تخصصی در سیمین‎شهر را در کمترین زمان به بهره‎برداری برسانیم.

 

ریاحی از خیرین حوزه سلامت به عنوان ظرفیتی مهم یاد کرد و افزود: خیرین سلامت در شهرستان‎های گمیشان و بندرترکمن منشاء برکات خوبی شدند و بسیاری از پروژه‎ها با کمک خیرین انجام شد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید به نیازهای مردم پاسخ صحیح داده شود، ابراز کرد: قالب گرفتاری مردم خدمات سرپایی است و کمتر به خدمات بستری احتیاج دارند در چنین مواردی می‎توان متناسب با نیازهای سرپایی اقدامات موثری انجام داد.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اجرای نظام ارجاع گفت: باید علاوه بر اینکه به خدمات مردم پاسخ دهیم کرامت آنها را نیز حفظ کنیم ارائه خدمات نظام ارجاع حرکت در این مسیر بوده است.

 

ریاحی با اشاره به اینکه وفاق و همدلی در بین مردم گمیشان و بندرترکمن آموختنی است، افزود: وحدت، همدلی و همکاری مؤلفه‎های پیشرفت در جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه ایجاد بیمارستان در گمیشان یکی از اولویت‎های نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی است، گفت:در شأن مردم گمیشان نیست که بیمارستان 32 تختخوابی داشته باشند که با پیگیری‎های انجام شده مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی اخذ شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر