c_300_250_16777215_10_images_61605.jpg

تركمن سسي- نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی 2 عملیات، پنج تن از صیادان غیر مجاز را در حوزه آبی بندرترکمن دستگیر و به دادسرای این شهرستان هدایت کردند.


به گزارش تركمن سسي ،براساس اعلام شیلات استان به ایرنا، فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان روز چهارشنبه گفت: نیروهای این یگان طی یک عملیات دریایی مقابله با صیادان غیر مجاز در منطقه چالاشت، یک فروند قایق موتوری 5 قوه اسب از نوع پارسیان را به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز از جمله یک دستگاه جی پی اس توقیف و سرنشین قایق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب بندرترکمن معرفی شد.


سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب بیان داشت: همچنین در یک عملیات دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان انجام شد، یک صیاد غیر مجاز دستگیر و یک فروند شناور 5 قوه اسب پارسیان، به همراه 10 رشته دام ماهیان استخوانی، مقدار 14 کیلوگرم ماهی فلسدار و 10 شاخه لنگر غیرمجاز توقیف گردید.


وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات و در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی جزیره آشوراده، سه نفر از صیادان غیر مجاز دستگیر و از آنان یک فروند قایق موتوری با بدنه چوبی، 6 رشته دام غیر مجاز استخوانی و 6 شاخه لنگر کشف و ضبط شد.


فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان افزود که متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به دادسرای عمومی انقلاب بندرترکمن معرفی شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر