c_300_250_16777215_10_images_61606.jpg
تركمن سسي - تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در هفته پنجم دور رفت سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهدای منا، با پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری اراک، اولین برد خود در این مسابقات را دشت و سه امتیاز این بازی را تصاحب کرد.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از ایرنا، این مسابقه شامگاه چهارشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور تماشاگران پرشور گنبدی برگزار شد و در ست اول، تیم شهرداری اراک در آغاز بازی سه امتیاز از میزبان خود پیش افتاد و شاگردان علی نقدی سرمربی این تیم، تا پایان ست با حفظ برتری خود با نتیجه 19 بر 25 به پیروزی رسیدند.


در ست دوم بازی، دو تیم تا امتیاز 13 پا به پای هم پیش رفتند و از این به بعد هاوش گنبد با سرویس های خوب کمال قریشی از میهمان خود پیشی گرفت و با تداوم بازی خوب خود و انسجام تیمی موفق شد با نتیجه 25 بر 19 بر میهمان خود غلبه کرده و بازی را به تساوی بکشاند.


دو تیم در ست سوم تا امتیاز 10 بازی تقریبا برابری را به نمایش گذاشتند و از این پس تیم هاوش گنبد با در دست گرفتن بازی و تحمیل قدرت خود به حریف، 16 بر 21 از حریف پیش افتاد و در ادامه ست، با تداوم برتری خود نتیجه را 25 بر 20 به نفع خود به اتمام رساند.


شاگردان بای محمد دوجی سرمربی تیم هاوش گنبدکاووس در ست چهارم با روحیه بالا ظاهر شده و با حمایت تماشاگران پرشور خود، از اواسط گیم به بعد حاکم بر بازی شدند و در نهایت با نتیجه 25 بر 17 حریف را مجبور به پذیرش برتری خود کرده و با برد سه بر یک، سه امتیاز این بازی را از آن خود کردند.


در این دیدار، کمال قریشی، میکائیل تاجر و متین تکاور از بازیکنان موثر تیم هاوش گنبد بودند و در کسب پیروزی این تیم نقش آفرینی کردند.


تا پیش از این بازی هاوش گنبدکاووس با چهار باخت پیاپی و بدون امتیاز در قعر جدول 12 تیمی این مسابقات بود و با کسب سه امتیاز این بازی، امیدهایش را به بهبود جایگاه خود در جدول افزایش داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر