c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس از استقبال کم نظیر مالکان اسب ها برای حضور درمسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهر خبر داد و گفت:ثبت نام برای حضور دراین مسابقات از صبح امروز (شنبه) آغاز شده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،نوربردی توسلی اظهار داشت: در چند ساعت اولیه ثبت نام از اسب های مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس، حدود 250 نفر از مالکان اسب ها، با ثبت نام اسب، آمادگی خود را برای حضور در مسابقات اعلام کردند.

 

وی گفت:برگزاری مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس پس از 17 سال، بر عهده هیات سوارکاری این شهرستان گذاشته شده است و این مسابقات با مدیریت هیات سوارکاری این شهرستان از جمعه این هفته آغاز می شود.

 

توسلی اضافه کرد:با توجه به استقبال بسیار خوب صاحبان و مالکان اسب ها برای حضور در مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس احتمال آغاز این مسابقات از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بالا است.

 

برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی گنبدکاووس از قدمت زیادی در گنبدکاووس برخوردار است و هر ساله در دو نوبت بهاره و پاییزه باحضور خیل عظیمی از علاقه مندان به این رشته ورزشی بویژه ترکمن ها درمجموعه بزرگ سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر