c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-رئیس مجمع نمایندگان گلستان در مجلس،از عملکرد سازمان محیط زیست در خصوص آشوراده انتقاد کرد و گفت: محیط زیست با استان گلستان بازی می‎کند باوجود قول‎هایی که دادند باز هم امروز و فردا می‎کنند که این برای ما نامفهوم و شک‎برانگیز است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،اسدالله قره‎خانی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: وضعیت آشوراده نشان می‎دهد که اراده دیگری غیر از اراده کارشناسی و سازمانی وجود دارد گرچه کارها به اتمام رسیده اما خروجی ندارد و در جایی گره‎هایی است.

 

وی تصریح کرد: ما گلایه‎مندی خود را به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست منتقل کردیم اما کار در پایین‎دست به مشکل برمی‎خورد و این وضعیت شبهه‎برانگیز است ما نیز باوجود اینکه می‎خواهیم کمک کنیم اما ظاهرا باید مسیر دیگری را در پیش بگیریم.

 

* مواظب باشیم که قراردادهای نفتی درست تنظیم شود

 

رئیس مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی؛ همچنین قراردادهای آی.تی‎.سی در سطح کلان اشاره کرد و از این قراردادها به عنوان نخستین میوه برجام نام برد و افزود: در پسابرجام نخستین قراردادهای نفتی با حمایت مجلس با دولت به امضاء رسید که می‎توان از این قرارداد به عنوان میوه برجام یاد کرد این بزرگترین اتفاقی است که در پسابرجام رخ داد.

 

قره‎خانی بیان کرد: شرکت بزرگی در این قراردادها مانند توتال آمده که یقینا شرکت‎های بزرگ نفتی نیز در این قراردادها ورود می‎کنند در میادین مشترک نفتی قطر 4 هزار بشکه و عراق در جزیره مجنون 30 هزار بشکه می‎برد قطر 400 میلیارد تومان اضافه برداشت دارد که عده‎ای می‎گویند چرا باید چنین اتفاقی بیفتد ما نمی‎توانیم نظاره‎گر باشیم در حالیکه استان گلستان در زمینه اعتبارات تملک دارایی مشکل دارد باید مواظب باشیم که قراردادهای نفتی درست تنظیم شود باید در اجرای آن نظارت کافی شود.

 

وی در خصوص اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان نیز بیان کرد: یک حرکت بزرگ فرهنگی و معنوی با حجم و تراکم بسیار بالایی در استان در حال انجام و با حضور مسؤولان ارشد نظام برگزار می‎شود که ضرورت دارد در انجام این کار طاقت‎فرسا، برنامه‎ها به صورت دقیقی پیگیری شود.

 

* آنالیز آمارها از کاهش بزهکاری در استان خبر می‎دهد

 

رئیس مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اجلاسیه شهدا برخاسته از اعتقاد راسخ به شهیدان و اثرگذاری خون آنها در ترویج فرهنگ ایثار، تلاش، مقاومت در برابر استکبار و دین‎مداری دارد مجمع نمایندگان استان گلستان با تمام توان از این حرکت فرهنگی حمایت می‎کند.

 

قره‎خانی با اشاره به کاهش پدیده قاچاق، نزاع‎های دسته‌جمعی، طلاق و پرونده‎های ورودی به دادگاه‎های استان بیان کرد: آنالیز آمارها از کاهش بزهکاری در استان خبر می‎دهد اما متاسفانه در یک بخش موفق نبودیم که نشان می‎دهد مردم استان گلستان عصبی هستند و آستانه تحمل آنها پایین است که زود منتج به درگیری و توهین می‎شود در پیشگیری از جرم حرکت‎هایی انجام شد در این بخش نیز باید بیش از گذشته کار شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر