c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000005a.jpg

ترکمن سسی-امام جمعه اهل‎سنت روستای بهلکه بایرام آخوند از توابع شهرستان آق‎قلا ضمن محکومیت اتفاقات اخیر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان گفت:احدی حق اهانت به مقدسات، علما و روحانیت در نظام اسلامی را ندارد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،ابوبکر آخوند صحنه اظهار کرد: دشمن از جایگاه نفوذ به مقدسات حمله می‎کند و از دریچه نفوذ ارزش‎های دینی، اسلامی و اعتقادی را هدف قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: دشمن با هر هدفی که جلو می‎آید یکی را شکار می‎کند، در تریبون آزاد هر چه دلشان می‎خواهد را به زبان می‎آورند ولی باید این آرزو را با خود به گور ببرند که کسانی که دل در گرو دین و انقلاب اسلامی دارند از این نظام ولایی رویگردان شوند.

 

* وحدت و همبستگی خود را برای شکست دشمنان فشرده‎تر می‎کنیم

 

امام جمعه اهل‎سنت روستای بهلکه بایرام آخوند از توابع شهرستان آق‎قلا با تاکید بر اینکه وحدت رمز پیروزی برادران اهل تشیع و تسنن است، گفت: همبستگی و همدلی مایه اقتدار نظام اسلامی است که باید در حفاظت و صیانت از آن کوشا باشیم.

 

آخوندصحنه افزود: باید با وحدت مثال‎زدنی شیعه و سنی به کشورهای قدرتمند نشان دهیم که همبستگی بین مسلمانان روز به روز تا قیامت افزایش پیدا می‎کند ما زیر پرچم جمهوری اسلامی، لاالااله‎الله محمدرسول‎الله وحدت داریم و در توسل به بزرگان امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) و شهدای کربلا اتفاق نظر داریم.

 

وی با تاکید بر اینکه وحدت و همبستگی خود را برای شکست دشمنان فشرده‎تر می‎کنیم، اظهار کرد: آرم وحدت تا روز قیامت در دلمان قرار دارد شیعه و سنی فرقی نمی‎کند، دشمنان باید بدانند که اسلام دروغین و داعش نمی‎تواند خدشه‎ای به وحدت مسلمانان وارد کند این وحدت در ایران اسلامی تا همیشه باقی است.

 

* هیچ‎کس هتک حرمت به مقدسات را برنمی‎تابد

 

امام جمعه اهل‎سنت روستای بهلکه بایرام آخوند از توابع شهرستان آق‎قلا با بیان اینکه مردم بی‎سواد نیستند، گفت: هیچ‎کس هتک حرمت به مقدسات را برنمی‎تابد ما در نظام اسلامی زندگی می‎کنیم احدی حق ندارد به مقدسات علما و روحانیت اهانت کند.

 

آخوند صحنه افزود:هرچه توطئه‎ها، ترفندها و نقشه‎های دشمن برای هدف قرار دادن وحدت امت اسلامی برملا می‎شود روز به روز بر شدت همبستگی ملت مسلمان افزوده خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر