c_300_250_16777215_10_images_----1.jpg

ترکمن سسی-نماینده شرق استان گلستان گفت:از جمله مشکلات روستاهای بازدید شده مشکل نداشتن کانال های تلویزیونی و مشکلات مخابراتی است که پیگیری این مشکلات در دستور کار ما قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کلاله خبر،شهرام غراوی در حاشیه بازدید از روستاهای بحرانی شهرستان کلاله در بازدید از روستاهای قریه سر پایین، خوجه یاپاقی و دیگر روستاها، گفت: این روستاها تنها داری 2 شبکه تلویزیونی هستند و از نظر مخابراتی نیز مشکلاتی دارند که به جد پیگیر این موضوع می شویم.

 

وی افزود: در راستای یاد شده با مسئولین ذیربط رایزنی هایی انجام شده است و برخی رایزنی های لازم را نیز بخشدار انجام می دهد.

 

حمید زاده بخشدار پیشکمر نیز در خصوص مشکلات آب شرب روستای خوجه یاپاقی از پیگیری های خود در این زمینه خبر داد.

 

نارویی رئیس اداره آبفار روستایی شهرستان کلاله نیز در خصوص مشکل آب شرب روستای خوجه یاپاقی گفت: پبمانکار مربوطه لوله های لازم برای لوله کشی را خریداری کرده است و تنها منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

 

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز با انتقاد از ساخت سوله ورزشی در خارج از محدوده روستاهای قریه سر پایین، خوجه یاپاقی و دیگر روستاها، گفت: سوله ساخته شده در جای مناسبی ساخته نشده است و جوانان برای استفاده از این سوله باید مسافت زیادی را طی کنند.

 

وی افزود: در صورت شناسایی مرتع و یا زمینی برای ایجاد زمین ورزشی برای روستای های یاد شده، فرمانداری کلاله این زمین را برای استفاده ورزشکارن آماده می کند.

 

گفتنی است روستاهای این منطقه تلفن ثابت ندارند و شبکه تلفن همراه نیز با مشکلاتی همراه است و جوانان برای استفاده اینترنت ضعیف این منطقه به ارتفاعات روستاها می روند.

دیدگاه‌ها  

-1 #1 عدل ولایت علی 1395-09-01 11:30
به به نماینده فراقومیتی ...عزیز دل ما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر