c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000002c.jpg

ترکمن سسی-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از انتقال مادر باردار از روستاهای کوهستانی مینودشت به مرکز درمانی توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس،حسین احمدی در خصوص آخرین اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان گلستان اظهار کرد: دقایقی پیش تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر مینودشت در پی تماس مردمی با سامانه 112، بانوی بارداری را که در یکی از روستاهای کوهستانی شهرستان مینودشت حضور داشت بلافاصله با اجرای عملیات امدادی به مرکز درمانی انتقال داد.

 

وی ادامه داد: این عملیات همچنان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند تا مادر و بچه در سلامت کامل قرار گیرند و مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

 

*اجرای 280 عملیات امدادی در جاده‌های برفی گلستان

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای ورود سامانه سرد به استان که با بارش برف همراه بوده است، امدادگران جمعیت هلال‌احمر گلستان به 280 نفر در استان به خصوص در محورهای کوهستانی امدادرسانی کردند.

 

احمدی تصریح کرد:در این مدت پنج مورد رهاسازی و یک مورد انتقال به مرکز درمانی اجرایی شده است و اغلب عملیات‌های انجام شده در محورهای مواصلاتی مینودشت به گالیکش، آزادشهر به رامیان و محور شاهرود به گرگان بوده است.

 

وی اضافه کرد:اغلب این امدادرسانی‌ها به دلیل در راه ماندگی مسافران و شهروندان به علت عدم توجه به نکات ایمنی به خصوص استفاده نکردن از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و برف‌گیر بوده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان تصریح کرد:تمام تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در استان در حالت آماده‌باش قرار دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

احمدی خاطرنشان کرد:سامانه 112 جمعیت هلال‌احمر استان گلستان پل ارتباطی امدادخواهان با جمعیت هلال‌احمر استان است و شهروندان در هر نقطه‌ای که دچار حادثه شدند می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 112، امدادگران هلال‌احمر را در کنار خود داشته باشند.

 

گفتنی است،در حال حاضر تردد در محور کوهستانی توسکستان، خوش‌ییلاق و پارک ملی گلستان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و پلیس از تردد خودرو بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر