c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-حال و هوای این روزهای مدارس گنبدکاووس باعث اعتراض شدید دانش آموزان و والدین آنها شده است.

 

در بارش های برف و سرمای شدید که چندی قبل استان گلستان را فرا گرفت،لوله های آب،کنتور و دینام های آب بیشتر مدارس گنبدکاووس دچار ترکیدگی شد و از سویی با توجه به اعلام آموزش و پرورش مدارس می توانستند از 15 آذر ماه سیستم گرمایشی خویش را روشن کنند تا مبادا هزینه ای بیشتر بر روی دستان مدارس بماند،این روند باعث شد تا برخی از دانش آموزان همراه خود پتو بر سر کلاس های درس ببرند.

 

با توجه به ترکیدگی لوله ها و کنتورهای آب مدارس،شورای اولیای دانش آموزان اعلام کرده اند که هزینه آنها را از دانش آموزان خواهند گرفت،جالب اینجاست که رئیس فعلی آموزش و پرورش گنبد کاووس بدون هیچگونه توضیحی فقط عنوان می کند که بودجه نداریم و با این کلام ساده از پاسخگویی به اعتراض ها طفره می رود،از سویی دیگر طبق گفته های برخی از اعضای شورای اولیای دانش آموزان مبالغی که مدارس دریافت می کنند دست آنها نمی رسد و از نحوه دریافت و هزینه آن اطلاعی ندارند.

 

کلاس های سرد،نبود آب مناسب برای دانش آموزان،میز و نیمکت های فرسوده که شبیه به چوب خشک هستند داد اولیای دانش آموزان را در آورده است و اعتراض شدید آنها را دربرداشته است.

 

به تمامی مشکلات فوق باید بحث تنبیه بدنی و برخورد نامناسب با دانش آموزان گنبدی در برخی مدارس را اضافه کنیم که طبق شنیده ها این پدیده شوم به دبیرستان های دخترانه نیز سرایت کرده است و دانش آموزان خواهان نظارت بیشتر آموزش و پرورش گنبدکاووس هستند و باید تدبیری اساسی در مورد جلوگیری از تنبیه بدنی دانش آموزان اندیشیده شود.

 

از رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس انتظار می رود شفاف سازی های لازم را درباره مسائل فوق انجام دهد و پاسخگوی اعتراض شدید اولیا و دانش آموزان باشد چرا که از دید آنان پاسخ بودجه نداریم،جواب قانع کننده ای نیست.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر