c_300_250_16777215_10_images_61650.jpg

تركمن سسي - استاندار گلستان بر لزوم بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت و زبان هنر برای بیان ویژگی ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از خبرگزاري ایرنا ، حسن صادقلو شامگاه یکشنبه در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه عشق و ایثار در گرگان اظهار کرد: اگر چه تلاش فراوانی در این بخش انجام شده و تولیدات فاخری هم تولید و به نمایش درآمد اما ظرفیت فرهنگ ناب دوران باشکوه دفاع مقدس بسیار بیشتر از این تولیدات است و کوششی بیشتر و همتی متعالی تر در راستای رسیدن به اهداف را می طلبد.
وی بیان کرد: یکی از مسوولیت های مهمی که هنرمندان در مسیر انتقال ارزش های دفاع مقدس می توانند بر عهده گیرند، تلاش برای تبدیل دفاع هشت ساله به یک مکتب جریان ساز در تاریخ انقلاب اسلامی برای انتقال به نسل های آینده است.
استاندار گلستان افزود: اگر برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی نشود ، شکوه فداکاری ها و ایثارگری های بی سابقه رزمندگان نبرد حق علیه باطل در میان صفحات تاریخ به فراموشی سپرده خواهد شد.
صادقلو ادامه داد: نمونه تاریخی این تلاش موثر تبدیل حادثه کربلا به مکتبی تاریخ ساز و تحول آفرین با روشنگری های حضرت زینب (س) است.
وی گفت: عده ای گمان می کنند که هنر با ارزش ها تضادی تاریخی دارد اما این تصور از اساس غلط و اشتباه است و نتیجه این باور می تواند به بهره نگرفتن از عنصر موثر هنر برای انتقال ارزش ها و آرمان ها منجر شود.
در این مراسم تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله محمود پاک نیت، مهوش صبر کن، بهرام توکلی، علی اوسیوند، رامین راستاد، عبدالرضا اکبری و تعدادی از تهیه کنندگان و کارگردانان استانی و کشوری حضور داشتند.
در پایان از برگزیدگان جشنواره و تعدادی از خانواده های شهدای استان گلستان تقدیر شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر