c_300_250_16777215_10_images_banners_139509171006034249396094.jpg

ترکمن سسی-کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان گلستان از دقایقی پیش با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و علمای شیعه و سنی و خانواده‌های شهدا در شهرستان آق قلا آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا صبح امروز در کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان گلستان اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان و کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت نماد یکدلی و همدلی مردم استان گلستان است.

 

وی افزود: برگزاری این اجلاسیه نشان از وحدت و یکپارچگی مردم شیعه و سنی استان گلستان در برابر دشمنان است.

 

فرماندار شهرستان آق قلا تصریح کرد: دشمنان امروز عزت این سرزمین را نمی‌خواهند اما این مردم شیعه و سنی در برابر این حیله‌ها و توطئه‌ها ایستادگی و مقاومت کرده و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

 

وی اظهار کرد: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان گلستان مصداق همدلی و نماد یکدلی و ایستادگی در برابر دشمنان است.

 

ضمیر افزود: استان گلستان نماد وحدت و یکدلی و همراهی است و از 4 هزار شهید استان گلستان 600 شهید اهل سنت هستند که این نشانی از وحدت شیعه و سنی در استان است.

 

وی اظهار داشت: همه اقوام از فارس، ترکمن، سیستانی، بلوچ ، کرد و لر در برابر دشمنان ایستاده‎ایم و پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود.

 

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: وجود نماینده ولی فقیه در استان گلستان خود نمادی برای وحدت و همدلی و یکدلی بین شیعه و سنی در استان گلستان در 4 دهه گذشته بوده است.

 

وی افزود: شهدا افرادی هستند که برای صیانت از ارزش‎های اسلامی و از کشور عزیزمان از عزیزترین نعمت خدا که جان است گذشتند و ما امروز مهمان شهدای اهل سنت هستیم و این کنگره عظیم شهدای اهل سنت که با حضور شما بزرگواران برگزار می‎شود از برنامه‎های اصلی کنگره ملی 4 هزار شهید استان گلستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر