c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

ترکمن سسی- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: براساس قانون فعلی زمان ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳۰ اسفند خواهد بود.


به گزارش ترکمن سسی ،علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور صبح چهارشنبه در گفتگو با در برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو اعلام کرد: ثبت‌نام این انتخابات براساس قانون فعلی از ۳۰ اسفندماه آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام را کاندیداهای این انتخابات باید از ستاد انتخابات کشور پیگیر شوند، اظهار کرد: همانطور که گفتم در حال حاضر زمان ثبت‌نام 30 اسفندماه اعلام شده ولی در صورتی که قانون جدید ابلاغ شود ما تغییر زمان‌بندی را برای ثبت‌نام را اعلام خواهیم ‌کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با بیان اینکه در قانون مربوط به شوراها ،قانون‌گذار تأکید کرده کسانی که در این انتخابات ثبت‌نام می‌کنند باید عدم سوء پیشینه خود را اعلام کنند، گفت:‌این عدم سوء پیشینه که از مراجع قانونی گرفته می‌شود سه ماه اعتبار دارد و ما از کسانی که قصد دارند در این انتخابات ثبت‌نام کنند می‌خواهیم که هرچه زودتر نسبت به اخذ این موضوع اقدام کرده تا زمان ثبت‌نام با مشکل روبرو نشوند.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر