c_300_250_16777215_10_images_61967.jpg

ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس ،در نماز جمعه امروز (۶ اسفند ماه ۹۵) گفت:  عدم آگاهی کامل بسیاری از بانوان جامعه از حقوق فردی و اجتماعی تعریف شده آنان در دین مبین اسلام ، موجب تاثیر فرهنگ کاذب غربی بر آنان می شود.


به گزارش ترکمن سسی ؛ خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : آنچه که در رسانه های جمعی از جامعه و حقوق اجتماعی غربی به جهانیان نشان داده می شود ،ظاهر ی بیش نیست و باطن آن فساد و پایمال شدن ارزش های انسانی زنان در جامعه است.


حاج عبدالکریم آخوند جاور تصریح کرد : در دین اسلام آیات متعددی درخصوص حقوق اجتماعی و اقتصادی و ... زوجین بر یگدیگر و نیز حقوق زنان پرداخته شده است و به زن ارزش و ارج نهاده و جایگاه واقعی به آنان بخشیده است و تاکید نمود که زندگی انسان باید زندگی ایمانی باشد.


امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: چنانچه اساس زندگی انسان ها برپایه التزام به دین و شریعت اسلامی باشد و احکام معنوی سرلوحه زندگی آنان قرارگیرد سعادت در زندگی دنیوی و رستگاری در آخرت نصیب آنان خواهد شد.


آخوند عبدالکریم جاور در ادامه گفت: خانواده به عنوان یک نهاد بنیادی و محوری در جامعه و زوجین به عنوان مهمترین رکن نظام خانواده، چنانچه مقید و ملتزم به اسلام و شریعت باشند مهر و محبت در بین اعضاء خانواده حاکم شده و بنیان خانواده نیز تحکیم می یابد.


خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: برپایه آیات شریف قرآن، مسئولیت خانواده بر عهده مردان گذشته شده و برآنان تکلیف شده تا نیازهای مادی، معنوی، حقوق شرعی زن و فرزندان را براساس موازین اسلامی به جای آورند.


خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بخش پایانی سخنان خود با عرض خیر مقدم به حضور میهمانان خارجی در مصلی نماز جمعه گفت: در این روز پرخیر و برکت تعدادی از عالمان آفریقای جنوی به همراه هیاتی میهمان ما هستند و برای ادای نماز جمعه با شما در مصلی حضور یافته اند. حضور این عزیزان در بین برادران دینی خود از سویی موجب آشنایی با یکدیگر و از سوی دیگر پیام وحدت امت اسلامی به جهانیان است.


c_300_250_16777215_10_images_61966.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر