c_300_250_16777215_10_images_62270.jpg

ترکمن سسی - مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حاج آخوند کر امام‌جمعه بندر ترکمن دیدار کردند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ،این دیدار با هدف تقدیر از همراهی برادران اهل سنت با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق آرمان های جمهوری اسلامی انجام شد.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: ما ملت ایران با هر قومیت و زبانی که هستیم با وفاق و همدلی و وحدت، پشتیبان رهبر عزیز انقلاب خواهیم بود.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام فضیلت در ادامه با اشاره اینکه وحدت یکی از کارآمدترین راهبردهای جمهوری اسلامی و از موثرترین عوامل اصلی اقتدار جهان اسلام است، افزود: مسلمانان اجازه نمی دهند دشمنان اسلام از اسم شیعه و سنی سوء استفاده کرده و با بهره گیری از احساسات این اقوام بر علیه مقدسات دینی اقدام کنند.
گفتنی است مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سلام وزیر و مراتب قدردانی مقام عالی وزارت از زحمات برادران اهل سنت در راستای تحقق آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را به ائمه جمعه رسانیدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر