ترکمن سسی-دختران نوجوان دو ومیدانی کار گلستانی از مسابقات قهرمانی کشور دو مدال نقره و یک برنز برای استان به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،امان گلدی گرکز رئیس اداره ورزش و جوانان گمیشان گفت که هانیه قرنجیک ورزشکار نوجوان این شهرستان موفق شد در رشته پرتاب چکش با پرتابی به طول 39 متر 56 سانتیمتر عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشوری را کسب کند.

وی ادامه داد: هرچند قرنجیک در 5 پرتاب از شش پرتاب خود با خطا روبرو شد و داوران امتیازی برای وی ثبت نکردند ولی در همان یک نوبت صحیح پرتاب چکش، توانست این رکورد را ثبت کند.

همچنین در این مسابقات پریسا قزل سفلو از شهرستان مینودشت واقع در شرق گلستان در رشته 5000 متر پیاده روی با زمان 46:56:71 دقیقه پس از دونده آذربایجانی مدال نقره مسابقات را کسب کرد.

در پرتاب نیزه نیز شریفه صنوبری از گنبد کاووس توانست با پرتابی به طول 27 متر 27 سانتیمتر عنوان سومی این رشته و مدال برنز را به دست آورد.

به گزارش ایرنا مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور با شرکت 165 ورزشکار از استان های مختلف از صبح 28 فروردین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

در این رقابت ها، دختران نوجوان دو و میدانی کار در رشته های 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5000 متر پیاده روی، 2000 متر بامانع، 100 متر بامانع، 400 متر بامانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش با نیزه، هفتگانه و دوی رله سوییسی( امدادی 100متر، 200 متر، 300 متر و 400 متر) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ورزشکارانی که در این تورنمنت به حد نصاب های لازم دست پیدا کردند می توانند در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2017 به میزبانی کشور کنیا شرکت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر