c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-نشست هم اندیشی فعالان انتخاباتی دوشنبه شب در کوی ملانفس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،شب گذشته (چهارم اردیبهشت ماه)نشست هم اندیشی فعالان انتخاباتی در کوی ملانفس برگزار گردید.

 

در این نشست که با برخی از حواشی همراه بود،فریدون هیوه چی پیشنهاد داد تا 96 کاندیدای ترکمن خود به اجماع برسند و هفت نفر را به عنوان ائتلاف انتخاب کنند و راهکارهایی برای این ائتلاف ارائه داد.

 

عبدالصمد بردی پور خواستار انتشار لیست اسامی امین اعضاهای محلات به عموم مردم و کاندیداها شد و از تبعات جبران ناپذیر لابی گری و سواستفاده از امین اعضاها سخن گفت.

بردی پور از عدم انتقادپذیری و عدم تقسیم کار عادلانه در میان یاشولی های سنتی انتخاباتی اظهار تاسف کرد.

 

سلیمان هاشمی،خواستار تغییر فوری موضوع جلسات و دبیری نشست ها شد،وی رویه حاضر را غیرقابل تحمل قلمداد کرد و طرح یاشولی های سنتی انتخاباتی را برگرفته از نقشه عبدنور بهلکه زاده دانست.

هاشمی با انتقاد از یاشولی های سنتی انتخاباتی،سخنرانی کاندیداها و شنیدن نظرات آنها را حق مسلم کاندیداها دانست.

 

هاشمی پیشنهاد داد پروژه ساختار کاندیداها جهت دستیابی به ۷ کاندیدای اصلح از کارگروههای کمیسیونهای پنجگانه شورای شهر الهام گرفته وبراساس مدرک تحصیلی وتخصص ساماندهی شوند.

 

عبدنور بهلکه زاده از حامیان و اعضای یاشولی های سنتی انتخاباتی،در پاسخ به ایرادات و انتقادات وارد شده بر یاشولی های سنتی انتخاباتی،قدرت امین اعضاهای محلات را غیرقابل انکار توصیف کرد و موقعیت یاشولی های سنتی انتخاباتی در گنبدکاووس را برابر با شورای نگهبان قلمداد کرد.

 

بهلکه زاده در پاسخ به سوال جلیل تاتاری از کاندیداهای شورای شهر گنبدکاووس،که سوال کرده بود اگر کاندیداها بتوانند به ائتلاف هفت دست پیدا کنند واکنش یاشولی های سنتی انتخاباتی چیست.پاسخ داد:ما با قاطعیت از این طرح حمایت می کنیم.

 

پس از اعلام حمایت بهلکه زاده اعضای شاخص یاشولی های سنتی انتخاباتی،وارد مجادله لفظی با وی و حاضران شدند و کنترل جلسه به نوعی از دستان آنها خارج شد تا جاییکه حاج کریم آهنگری خود دعایی کرد و جلسه را به پایان رساند.

 

پس از جلسه نیز تقریبا به مدت 45 دقیقه مجادلات لفظی بین داوطلبانی که یاشولی های سنتی انتخاباتی به آنها قول انتخاب داده بودند با منتقدان و مخالفان یاشولی های سنتی انتخاباتی ادامه داشت.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 یوسف 1396-02-05 16:26
بند اخر خیلی جای بحث داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر