c_300_250_16777215_10_images_63819.jpg

تركمن سسي - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: آمادگی کامل داریم تا ستاد هماهنگی مدیریت بحران شرق استان گلستان را در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم.

عبدالقدیر کریمی، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ما آمادگی کامل داریم تا ستاد هماهنگی مدیریت بحران شرق استان را در گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: این ضرورت و اهمیت احساس می‌شود که در زمان رخ دادن حوادث غیرمترقبه به علت بعد مسافت شرق به مرکز استان این ستاد هماهنگی در شرق راه‌اندازی شود و تقاضا داریم مسیر قانونی این ستاد طی شود.
وی درباره افتخارآفرینان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: حاج محمد شهرکی خیر ارزشمند در حوزه‌های مختلف به ویژه در بحث آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به خانواده زندانیان و خانواده‌های بی‌سرپرست، عضو شعبه صلح و سازش دادگستری که در سطح کشور هم جزء برترین بوده و از افتخارات شهرستان ما هستند.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: وی لوح تقدیر همایش "صبر" را از آن خود کردند و امروز به یمن تلاش‌های این خیر بزرگوار از وی تجلیل خواهیم کرد.
کریمی تاکید کرد: سردار آزمون عضو تیم ملی قوتبال که در بازی ازبکستان و ایران گل نخست این بازی را در دروازه حریف را به صمر رساند، از دیگر افتخارات شهرستان هستند که از وی نیز در پایان جلسه تقدیر خواهیم کرد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان با تلاش‌های خانم عصمتی رتبه برتر استان را کسب کرد که در این جلسه از وی هم تجلیل می‌شود.
کریمی اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه‌های مهم مانند انتخابات به اتمام رسیده باید اولویت شهرستان در برنامه‌های سال جاری بر محوریت اقتصاد مقاومتی باشد و تمرکز بیشتری در این حوزه داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای مکرر از جاده‌های روستایی شهرستان امید داریم راه و شهرسازی گلستان و دستگاه‌های مربوطه در رفع مشکلات جاده‌های روستایی اهتمام ویژه داشته باشند.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از شهرداری گنبدکاووس خواست تا الزامات دوربین‌های ترافیکی در نصب جایگاه‌های نشانه‌گذاری شده انجام شود./تسنيم


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر