c_300_250_16777215_10_images_64055.jpg

ترکمن سسی - "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا بر بهره مندی از دانش بومی در توسعه شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ترکمن سسی ، صبح امروز دوشنبه 12 تیر ماه ، نشست مشورتی جوانان شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مشاور امور جوانان فرماندار ، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری ، مشاورین جوان ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی و جوانان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
"امانگلدی ضمیر" در این جلسه هدف از تشکیل شورای مشورتی جوانان را ارائه راهکارها و اجرایی نمودن برنامه های پیشنهادی در راستای توسعه شهرستان بیان کرد.
فرماندار شهرستان آق قلا ، توسعه و رونق کسب و کار، هویت بخشی به فرهنگ بومی و شناسایی و حمایت از کارآفرینان را از اولویت مهم دولت در شهرستان عنوان کرد و بر وظیفه مندی مسئولین دستگاههای اجرایی در فراهم نمودن بستر و زیر ساخت های مناسب تاکید کرد.
وی توسعه اشتغال پایدار برای روستائیان ، جوانان و زنان را اولویت مهم دولت "تدبیر و امید" و محور قرار دادن توسعه اقتصادی کشور بیان کرد.
این مقام مسئول "استفاده ازدانش بومی" را مبنای توسعه اشتغال در شهرستان بیان کرد و صنایع دستی را یکی از ظرفیتهای خوب توسعه ای شهرستان آق قلا دانست و افزود: حمایت از هنرمندان صنایع بومی و محلی بایستی به گونه ای باشد که هویت بخشی و باورهای فرهنگی ما در تولیدات حوزه صنایع دستی دیده شود.
وی از ایجاد بازارچه تخصصی فرش و صنایع دستی به صورت پایلوت استانی در شهر آق قلا بر اساس قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار با مشارکت بخش خصوصی و احداث 100 غرفهدر راستای عرضه تولیدات داخلی شهرستان ، حمایت از هنرمندان حوزه صنایع دستی و جذب گردشگران خبر داد.
"ضمیر" در خاتمه سخنان خود بر تشکیل سازمانهای مردم نهاد در رمینه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی با استفاده از ظرفیت جوانان شهرستان تاکید کرد.

c_300_250_16777215_10_images_64057.jpg


منبع : پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آق قلا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر