c_300_250_16777215_10_images_64236.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت نگین شهر در همايش هم انديشي سراسري نقش علماي ديني در مقابله با جريان‌هاي تکفيري ؛

ایران اسلامی از نظر امنیت نگین درخشان منطقه و جهان است.

به گزارش ترکمن سسی ، آخوند ابوبکر خوجملی، امام جمعه اهل سنت نگین شهر در همايش هم انديشي سراسري نقش علماي ديني در مقابله با جريان‌هاي تکفيري که با حضور علماي شيعه و سني سراسر کشور عصر سه شنبه در دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی در تهران برگزار شد، گفت: ایران اسلامی از نظر امنیت نگین درخشان منطقه و جهان است که می تواند به عنوان یک الگو برای کشورهای منطقه مطرح شود.

وی با گفتن این جمله که وظیفه امروز ما بسیار سنگین است، به وضعیت کنونی جهان اسلام اشاره کرد و اظهارداشت: امروز که آتش فتنه و تکفیر و گروه های افراطی دنیا را فرا گرفته است وظیفه ی ما علما سنگین تر خواهد بود. 

امام جمعه اهل سنت نگین شهر با مهم دانستن نقش نهاد خانواده در رشد فکری جوانان بیان داشت: خانواده ها در کنار علما باید نسبت به آینده دینی و معنوی فرزندانشان دغدغه داشته باشند؛ مسئولین فرهنگی کشور نیز نباید از توجه ویژه نسبت به این موضوع غافل شوند.

وی افزود: علما باید پیروانشان را با تعالیم اصیل اسلام آشنا کرده و نسبت به معنویات جامعه بی تفاوت نباشند؛ آموزش و پرورش هم به عنوان یکی از مهم ترین ارکان تربیتی دزر کشور وظیفه ی بسیار سنگینی در این راه دارد.

منبع: پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه شوراي برنامه ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر